יפו: "אללה הוא אכבר" ונפצים לעבר בישיבת הסדר

בני מיעוטים תושבי שכונת יפו זרקו אמש נפצים לעבר בניין ישיבת ההסדר בשכונה. תלמידי הישיבה החלו במרדף אחריהם ובמשך זמן רב התחוללה מהומה עד לבוא המשטרה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אימה בישיבה:קולות נפץ הפרו אמש (ראשון), סמוך לחצות, את השלווה בשכונת יפו, זאת לאחר שבני מיעוטים תושבי השכונה זרקו נפצים אל עבר בניין ישיבת ההסדר השוכנת בשכונה.

תלמידי הישיבה החלו במרדף אחר החשודים במעשה ובמשך שעות הלילה התחוללה מהומה במקום עד לבוא המשטרה.

"רצנו אחריהם על-מנת לצלם אותם ולהעבירם למשטרת ישראל אך נתקלנו באלימות מצד התושבים שיצאו בהתקהלות גדולה וספונטנית", מספר אחד התלמידים.

לדברי התלמידים, "תלמידי הישיבה שרדפו אחר החשודים חזרו למתחם הישיבה ללא כל מפריע, אולם זמן מה לאחר-מכן ערבים - תושבי השכונה חסמו את כניסתם של תלמידי הישיבה הנוספים שניסו להגיע אל הפנימייה".

"הערבים עמדו מחוץ לישיבה וצעקו 'אללה הוא אכבר'", הם אומרים וטוענים כי "התושבים הערבים לא רוצים שנהיה כאן. מפריע להם שאנחנו לומדים בשכונה".

התלמידים אומרים כי "מאז המתיחות הם פשוט מנסים לתקוף אותנו כל הזמן וזה הפך לבלתי נסבל".

סמי דזובס, דובר משטרת תל אביב, אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "הייתה התקהלות של מקומיים בסמוך לישיבה, על רקע כך ששני תלמידי ישיבה שרדפו אחרי כמה תושבים שלכאורה או לטענתם, כמה תושבים זרקו משהו לעבר הישיבה, ואז התחילה התגודדות במקום של התושבים המקומיים שטענו שתלמידי הישיבה רוצים לפגוע בתושבים".

"כוחות משטרה שהגיעו למקום בראשות מפקד מרחב יפתח, נצ"מ דוד גז, שוחחו עם ראשי הקהילה וכל מי שמייצג את הקהילה והרגיעו את הרוחות ודאגו שהקהל יתפזר וכך אכן קרה", הוסיף הדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר