שדרות: נעצרה פורצת סדרתית לבית מדרש בעיר

בחור ישיבה תפס על חם אישה שפרצה לבית המדרש של ישיבת ההסדר בשדרות וגנבה ממנו 40 שקלים מקופת צדקה. כשהגיעה המשטרה התברר: מדובר בפורצת סדרתית למקום (פלילי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: Chen Leopold/Flash 90)

בימים האחרונים עצרה משטרת מרחב לכיש את תושבת העיר שדרות בחשד כי פרצה לבית מדרש בישיבת ההסדר בעיר וגנבה קופת צדקה ובה 40 שקלים.

החשודה נתפסה על חם על ידי בחור ישיבה שהזעיק את המשטרה, וכשזו הגיעה התברר כי האישה הפרה את תנאי מעצר הבית הלילי בו הייתה אמורה לשהות בשל שני מקרי התפרצות וגניבה מאותו המקום קודם לכן. נגדה הוגש בימים האחרונים כתב אישום והיא נעצרה עד תום ההליכים.

לפי כתב האישום, בתאריך 2.9.14 בשעות הבוקר המוקדמות הגיעה החשודה אל בית המדרש בישיבת ההסדר בשדרות, דחפה את חלון ההזזה של אחד המשרדים הנמצא בקומת הגג, נכנסה למקום וגנבה 40 שקלים מתוך קופת צדקה שהייתה במקום.

מוקדם יותר, בין התאריכים 2-3.6.14 נכנסה החשודה אל בית המדרש וגנבה סכום של 150 שקלים מארנק שהיה מונח על אחד השולחנות. מקרה נוסף אירע בתאריך 24.6.14 כאשר סמוך לשעה 03:30 נכנסה החשודה אל בית המדרש דרך הדלת הראשית שהייתה פתוחה למחצה וגנבה כ 30 שקלים מתוך קופת צדקה וכ 40 שקלים נוספים מארנק שהיה במקום. במקרה זה נתפסה החשודה בידי עובר אורח, נעצרה לחקירה והוגש נגדה כתב אישום בגין שני המקרים.

לפני מספר ימים הגישה חטיבת התביעות במשטרת ישראל לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום המייחס לחשודה עבירות של התפרצות בעקבות מקרה ההתפרצות השלישי וכן הפרת הוראה חוקית. היא נעצרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר