הר הבית: כך סוכלה מזימה ערבית לפגוע בשוטרים

כוחות גדולים של משטרת ירושלים פרצו הבוקר לרחבת המסגדים בהר הבית וסיכלו מזימה של צעירים ערבים רעולי פנים לפגוע בשוטרים באבנים וזיקוקין שהוכנו במהלך הלילה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שוטרים בהר, הבוקר (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

המזימה סוכלה: כוחות של משטרת ירושלים פרצו הבוקר (שני) לרחבת המסגדים בהר הבית וסיכלו מזימה של עשרות צעירים ערבים לפגוע בשוטרים ובמתפללים.

ביממה האחרונה נאסף מודיעין במשטרת ירושלים על צעירים ערבים ששהו במהלך הלילה בהר הבית, אספו אבנים וזיקוקין והכינו בקבוקי תבערה בתוך מסגד אל-אקצא, מתוך מטרה להתעמת עם שוטרים ולפגוע במבקרים.

הצעירים הקימו בנוסף מחסומים בהם ארונות נעלים שמוסמרו לדלתות המסגד, מוטות ברזל, קרשים מעץ וגדר תיל מתולתלת שקובעה לדלתות, כל זאת כדי למנוע את סגירת דלת הכניסה האחרונה למסגד.

בנוסף, הקימו הצעירים הערבים מחסומי עץ ורשת שנועדו לשמש כמסתור ומגנים עבור הפורעים בעת שאלו ישליכו אבנים וזיקוקין.

ההכנות הללו העידו על כוונת הפורעים הערבים להתעמת עם השוטרים, לפגוע בהם ולמנוע מהם את סגירת דלתות המסגד. הבוקר, עם סיום תפילה במסגד, זוהו מספר רעולי פנים עם אבנים המחזקים את המחסומים בכניסה למסגד.

כוח משטרה גדול בפיקודו של מפקד המחוז ניצב יוסי פריינטי פרץ למתחם והפתיע את הצעירים שנמלטו לתוך המסגד, התבצרו אחרי המחסומים שהכינו ויידו אבנים וזיקוקין לעבר השוטרים.

השוטרים הדפו אותם תוך שימוש באמצעים ובתוך זמן קצר הוסרו כל המחסומים שהוצבו ודלתות המסגד ננעלו כאשר הפורעים הצעירים בתוך המסגד.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ירושלים תמשיך בפעילותה הנחושה והנחרצת אל מול פורעי החוק, תפעל למעצרם והבאתם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר