7 שעות חקירה: מנשה ארביב הכחיש את המיוחס לו

לאחר 13 שעות חקירה ביום הראשון, נחקר אמש מנשה ארביב במשך 7 שעות נוספות, הכחיש את המיוחס לו וטען כי על הפרקליטות לבטל את ההסדר עם הרב יאשיהו פינטו (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנשה ארביב (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

ראש יחידת להב 433 לשעבר, ניצב בדימוס מנשה ארביב, הגיע אתמול (שני) בשנית אל משרדי המחלקה לחקירות שוטרים, שם שהה בחקירה במשך כ-7 שעות, במהלכם נדרש להשיב לשאלות החוקרים באשר ליחסיו עם האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שבמסגרתם קיבל לכאורה טובות הנאה מהרב.

במהלך החקירה עומת ארביב עם מסמכים ועדויות של הרב פינטו ומקורביו אותם העביר למחלקה לחקירות שוטרים במסגרת הסדר הטיעון.

המסמכים שהוצגו לראשונה בפני ארביב היו קשורים לטובות הנאה שלכאורה קיבל בתקופה שבה כיהן כנציג המשטרה בארה"ב.

במהלך החקירה הכחיש ארביב את המיוחס לו ושב וטען כי הטענות בשקר יסודם ודווקא בגלל עובדה זו על הפרקליטות לבטל את הסדר הטיעון עם הרב פינטו.

טרם ברור מתי יזומן ראש יחידת להב 433 לשעבר אל משרדי המחלקה לחקירות שוטרים, אך ברור כי החקירות שהתקיימו בשבוע האחרון אינן האחרונות.

חקירתו התאפשרה לאחר שהרב פינטו חתם על הסדר טיעון עם פרקליטות המדינה במסגרתה הוא העיד נגד ארביב.

בשבוע שעבר התחוללה דרמה כאשר פרקליטיו של הרב פינטו הודיעו במפתיע לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי הם פורשים מהייצוג וזאת בשל כך שלטענתם הרב הפר את הסכם עד המדינה שנחתם עמו. עם זאת, לצד הרב נשארו עורכי הדין איל רוזובסקי ובת-חן ליפסקי.

במסגרת העסקה, הרב פינטו יהיה עד המדינה כנגד ניצב ארביב ויודה במתן שוחד בפרשת אפרים ברכה וכן בניסיון למתן שוחד ובשיבוש מהלכי חקירה, כאשר בית המשפט יוכל לגזור עליו עד שנת מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר