בעקבות החשדות? מנכ"ל משרד החקלאות התפטר

שבועות אחדים אחרי התפוצצות פרשת השחיתות הגדולה, אחד החשודים, מנכ"ל משרד החקלאות רמי כהן, הודיע לשר החקלאות על פרישתו מתפקידו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מימין: עו"ד אלי כהן, רמי כהן ועו"ד אבי חימי (צילום: אוראל כהן, כלכליסט)

שבועות אחדים אחרי התפוצצות 'פרשת 242' בה מעורבים לא מעט אנשים ממפלגת ישראל ביתנו, אחד החשודים, מנכ"ל משרד החקלאות רמי כהן ,הודיע לשר החקלאות על פרישתו מתפקידו לאחר קרוב לשנתיים.

כהן אמר: "החלטתי לפרוש מתפקידי על מנת להקדיש זמן לטיהור שמי. בכל תפקידיי הציבורים פעלתי ללא רבב תוך מצוינות ניהולית ומקצועית".

כהן הוסיף כי "המשימה החשובה ביותר עבורי כעת היא לטהר את שמי לאחר מסע הכפשה שקרי, מגמתי ומופרך מיסודו. זאת המשימה העומדת לנגד עיני כרגע, ואיני סבור שניתן וראוי לעסוק בזה מכיסא מנכ"ל משרד החקלאות. אני בטוח כי בתום החקירה יתבררו העובדות ותוכח חפותי ואוכל להחזיר לי את חיי".

שר החקלאות ופיתוח הכפר, יאיר שמיר אמר כי "עם כניסתי לתפקיד לפני כשנתיים החל רמי לשמש כמנכ"ל המשרד. רמי ידע לנווט את דרכו דרך משרד בעל מורכבויות רבות, נושאים סבוכים אשר משקלם בחיי אזרחי מדינת ישראל הינו רב, וידע להוביל את עובדי המשרד במדיניות אשר התוותי עם כניסתי לתפקיד שר החקלאות ופיתוח הכפר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר