המפכ"ל הורה לבדוק עבירה פלילית בדברי אמיר חצרוני

המפכ"ל יוחנן דנינו הורה הבוקר לראש אגף החקירות, לבדוק האם יש בהתבטאויותיו של פרופסור אמיר חצרוני כנגד עדות המזרח, עבירה פלילית בגין הסתה (חדשות, משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מתוך דף הפייסבוק של אמיר חצרוני)

מסתבך: יממה לאחר שעורר סערה בדבריו החריפים נגד המזרחיים, מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הורה הבוקר (שני) לבדוק את התבטאויותיו של פרופסור אמיר חצרוני.

המפכ"ל הנחה את ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי, לבדוק האם בדבריו של חצרוני יש עבירה פלילית, משם הסתה כנגד ציבור שלם, ואם כן לפתוח בחקירה מיידית כנגדו.

חצרוני, הידוע בהתבטאויות מעוררות המחלוקת תקף את אשת הטלוויזיה אמירה בוזגלו כשהטיח בה: "שום דבר רע לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם". מייד לאחר אמירה זו הוא הוצא מהאולפן לאחר בקשתו של המגיש יואב לימור שהזדעזע מאמירותיו המקוממות.

הראיון הגיע לאחר שהוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי אם רק היה יכול, היה מתנגד להעלאתם של בני עדות המזרח לישראל.

"למה זה קורה בכל בחירות? האשמה כמובן בסבא של יריב בן אליעזר ובחוק השבות", פתח את הסטטוס שלו שבו הוסיף כי אם לא היו נישואין "ללא סלקציה לכל מיני יהודים, וספק יהודים, וחצי יהודים ממדינות ליגה ג' שהגורם המאחד אותם הוא לנשק קמעות, לאכול חומוס, לשתות בורשט, לקחת קצבאות ולריב עם העולם - בוז'י היה לוקח את הבחירות בהליכה".

"זו לא משאלת לב אלא ניתוח קר ומחושב של מי הצביע למי. אמנם בלי עולים, הערבים היו מקבלים יותר מנדטים, אבל עדיף מיעוט גדול של אחמד טיבי על רוב של מירי רגב", הוסיף.

עוד הוא כתב כי "השמאל הישראלי משלם את מחיר הציונות, ואף אחד חוץ מהפרופסור אפילו לא גדעון לוי מעז לומר את זה".

בסטטוס נוסף, עדכן חצרוני כי הוגשה נגדו תלונה במשטרה בגין הסתה. הוא הוסיף וכתב: "כדי להקל על עבודות רשויות אכיפת החוק, ברצוני להבהיר פה בצורה חד משמעית כי אילו היינו צעירים בששים שנה, ואילו הייתי אוחז בתפקיד ממלכתי ראוי לי, למידותיי ולכישוריי - הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור ששים שנה לא יהיה רוב לימין ולא יהיה קהל לעמיר בניון"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר