כתב אישום נגד תושב אלעד בגין גרימת מוות ברשלנות

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד נהג אוטובוס תושב אלעד, בו הוא מואשם כי נהג במהירות מופרזת למרות מזג האוויר הסוער, החליק ופגע ברכב וגרם למוות ברשלנות (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (דוברות הצלה גוש דן)

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד נתי בן חמו, הגישה היום (חמישי), לבית המשפט לתעבורה בעיר כתב אישום נגד תושב העיר אלעד, שעבד כנהג אוטובוס "אגד". כתב האישום מייחס לו עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית, נהיגה במהירות מסוכנת, סטייה מנתיב נסיעה וגרימת נזק לאדם ולרכוש.

בתחילת השנה, בזמן שמזג האוויר היה סוער ומושלג, נסע הנהג בן ה-36, לעבר ביתו באלעד. על פי כתב האישום, הוא נהג במשך מספר דקות במהירות גבוהה שלא תאמה את תנאי הדרך הקשים. כאשר התעקל הכביש שמאלה בירידה, החל האוטובוס להחליק על הכביש ונהג האוטובוס איבד שליטה על ההגה והבלמים.

האוטובוס החל להחליק, והחלק האחורי סטה ימינה ופגע במעקה הבטיחות ועבר לנתיב הנגדי. בצד השני עמד בשולי הכביש, רכב מסחרי ובו גבר ובנו בן 13, ומאחריו נסע רכב נוסף שגם בו היו אב ובנו.

נוסעי הרכב המסחרי הבחינו באוטובוס מחליק במהירות לכיוונם, ויצאו מרכבם כדי להימלט מפגיעת האוטובוס, אולם האוטובוס החליק, פגע בחזית הרכב וכתוצאה מהפגיעה נפגע הילד ומותו נקבע במקום. אביו, נפגע בגפיים ובראש ונגרם לו חתך בקרקפת. גם הנער בן ה 15, אשר נסע ברכב הפרטי נחבל בגופו ובראשו ונגרם לו חתך.

על פי כתב האישום, במעשיו אלה גרם הנהג, ברשלנותו למותו של אדם תוך שהוא נוהג רכב, נהג רכב בדרך בקלות ראש או ברשלנות או בדרך שיש בה בנסיבות המקרה סכנה לציבור אף אם היא פחותה מהמהירות המקסימלית שנקבעה, סטה מנתיב נסיעתו, וכן התנהג באופן שגרם לנזק לאדם ולרכוש.

הפרקליטות הגישה בקשה לפסילת רישיון נהיגה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר