המשטרה עצרה רשת לזיוף מטבעות

חוקרי להב 433 יאחב"ל, עצרו אתמול 4 גברים ואשה בחשד לשותפות ברשת שפעלה לזיוף של מטבעות עשרה שקלים בכמויות. שני חשודים נתפסו במהלך יצור המטבעות (חדשות, משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: אוראל כהן - פלאש90)

היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומיות (יאחב"ל), עצרה חמישה תושבי המרכז בחשד כי הקימו מעבדה מתוחכמת לייצור המוני של מטבעות מזויפים של עשרה שקלים.

בתקופה האחרונה ניהלה להב 433 יאחב"ל, חקירה סמויה במסגרתה בוסס חשד לכך שמספר חשודים חברו יחדיו והיוו רשת מאורגנת לייצור והפצה של מטבעות עשרה שקלים. על פי החשד, הקימו החשודים מעבדה במבנה באיזור המרכז, ציידו אותה באמצעים וחומרי גלם להפקת מטבעות, ייצרו מטבעות בהיקפים גדולים מאוד והחלו להחדירם לשוק, בין אם באמצעות שימוש בהם ובין אם באמצעות מכירתם לגורמים שונים.

עוד עלה חשד, כי החבורה ערכה ניסיונות שיטתיים לבחינת יכולת החדרת המטבעות המזויפים לשוק, קרי לבחינת "אמינותם" של המטבעות.

בעקבות ממצאי החקירה הסמויה, ערכה אתמול היחידה פעילות במסגרתה נתפסו שני חשודים בעת שהם מייצרים מטבעות במבנה. היחידה עצרה לחקירה את החשודים וכן שלושה נוספים החשודים כחברי הרשת.

במעבדה נתפסו כאמור, מכונה מכונה ואמצעים לייצור המטבעות, חומרי גלם שיש בהם כדי לשמש להכנת אלפי מטבעות וכן כמות גדולה של מטבעות מוכנים החשודים כמזויפים. הממצאים והתפיסות מעלים חשד כי מדובר במעבדה עם אמצעים טכנולוגיים לייצור המוני של מטבעות, אשר על פי הערכות יש בהם כדי להגיע לתפוקה של כחצי מיליון מטבעות ביממה.

החשודים, ארבעה גברים ואישה תושבי איזור המרכז בשנות השלושים והארבעים לחייהם, נכלאו בתום חקירתם ויובאו לדיון בהארכת מעצרם הבוקר בבית המשפט השלום בראשון לציון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר