לאחר ההתפרעות: ח"כ זחאלקה זומן לחקירה

חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה זומן לחקירה במשטרה לאחר שתקף שוטרים ליד מסגד אל-אקצה וקבוצת יהודים. "המשטרה מתפקדת כמשטרה פוליטית", האשים זחאלקה בעקבות הזימון (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אביחי מנחם, חוזרים להר)

חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה זומן לחקירה במשטרה לאחר שתקף שוטרים ליד מסגד אל-אקצה וקבוצת יהודים מתנועת "חוזרים להר" שהגיעה למקום.

"פושעים מטורפים, כולכם כהניסטים, פשיסטים, גזענים, תצאו מפה, אתם פוגעים במוסלמים", אמר והוסיף, "למה אתה מכניס אותם? בושה. רק לפגוע ברגשות של מוסלמים? זה לא שלכם, צאו מכאן, לכו הביתה. אתם לא רצויים".

בהמשך אמר: "זה הבית שלי. אתם צריכים לצאת מהבית שלי. אתה מכניס מטורפים לכאן".

הוא זומן לחקירה לאחר שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן פנה ליועץ המשפטי לממשלה ודרש להעמיד לדין את הח"כ הערבי. "הוא צריך לדעת שלא רק הר הבית הוא לא הבית שלו ושל חבריו, אלא מדינת ישראל בכלל אינה ביתם", אמר.

ז'חאלקה טען מצידו כי המשטרה הפיצה את דבר זימונו לחקירה עוד לפני שהוא עצמו עודכן על כך. "המשטרה מתפקדת כמשטרה פוליטית שרוכבת על גל ההסתה נגדי שהובילו ליברמן, רגב, שמולי, ברקו, אריאל, אדלשטיין ואחרים".

"המשטרה יודעת שקיבלתי מאות איומים ולא נקפה אצבע, לעומת זאת היא מיהרה לקרוא אותי לחקירה למרות שהיא יודעת שאין על מה", הוסיף.

זחאלקה אמר עוד כי "לא ניתן לפגוע במסגד ולא נאפשר חלוקתו. אני קורא לממשלת ישראל לא לפגוע בסטטוס קוו, ואם תנסה לעשות זאת היא נושאת באחריות מלאה לתבערה הגדולה ולשפיכות הדמים. אסור לתת למטורפים בממשלה ובימין הקיצוני לגרור את תושבי הארץ והאזור לאסונות נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר