ברקע גל הטרור

הממשלה אישרה פה אחד את מינוי רוני אלשיך למפכ"ל

הממשלה אישרה הבוקר פה אחד את מינויו של סגן ראש השב"כ רוני אלשיך למפכ"ל המשטרה. השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר כי מדובר בבעל ניסיון רב במלחמה בטרור שמכיר את המשטרה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רוני אלישיך. נבחר פה אחד (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יש מפכ"ל: ברקע גל הטרור ברחבי ישראל, הממשלה אשרה פה אחד את המלצתו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן לבחור בסגן ראש השב"כ רוני אלשיך לתפקיד מפכ"ל המשטרה. אלשיך צפוי להיכנס לתפקידו החדש בחודש הבא.

לאחר אישור הממשלה אמר ארדן: "רוני הוא מפקד בכיר ובעל ניסיון רב במלחמה בטרור והיכרות קרובה עם עבודת המשטרה. רוני מקצוען שקידם רפורמות רבות בתחום הביטחון ואני בטוח שהיכולות המקצועיות שלו, יחד עם הערכים שהוא מביא עימו, יאפשרו לו להצעיד את משטרת ישראל קדימה ולהתמודד עם כל האתגרים הניצבים בפניה".

"כפי שאנו רואים כל יום", הוסיף השר. "רוני יפגוש במשטרה שוטרות ושוטרים מסורים שפועלים יום וליל למען אזרחי ישראל ומגנים עלינו בגופם ואני רוצה להביע שוב את הערכתי הרבה להם ולהבטיח, בשם כולנו, שהם יקבלו את כל הגיבוי הנדרש לפעולות שהם נוקטים כדי להגן על אזרחי ישראל.

בסיום דבריו הודה השר לביטחון פנים למ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו: "אני מבקש להודות מעומק הלב למ"מ מפכ"ל, ניצב בנצי סאו, על תפקודו המקצועי והמסור בחודשים האחרונים. בנצי הוביל את המשטרה בתקופה קשה ומורכבת ועשה זאת בהצלחה ואני מקווה מאוד שהוא ישאר בפיקוד הבכיר ביותר של המשטרה לצידו של רוני וימשיך לתרום מניסיונו וכישוריו".

כאמור, למרות שהמינוי אושר, אלשיך ביקש לדחות את כניסתו בפועל לתפקיד בחודש, בכדי לבצע חפיפה עם מ"מ המפכ"ל בנצי סאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר