הפיגוע בארמון הנציב

עדות מהפיגוע: "המחבלים ניסו לחטוף את האוטובוס - עצרתי אותם"

שני מחבלים ביצעו הבוקר פיגוע ירי ודקירה באוטובוס בארמון הנציב. אחד מעדי הראיה שיחזר את רגעי הדרמה: "הוא ישב בכסא הנהג וניסה לברוח, והשני דוקר באוטובוס. לקחתי את הרכב שלי וחסמתי אותו והוא רץ לעברי עם אקדח" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: זק"א)

פיגוע משולב של ירי ודקירה בארמון הנציב: שני מחבלים הגיעו הבוקר לשכונת ארמון הנציב ועלו על אוטובוס אגד, קו 78, וביצעו בו פיגוע משולב של דקירה וירי, כתוצאה מכך נהרג אזרח וחמשה עשר נפצעו בדרגות; שונות מקל עד קשה.

גולן כהן גבאי, ראש הגרעין התורני בשכונה, שהיה בזירה, מספר כי המחבלים בקשו לחטוף את האוטובוס וכי הוא מנע זאת מהם. ואחד המחבלים כיוון לעברו אקדח בכדי לירות והוא נמלט.

גבאי שיחזר בזירה את הרגעים הקשים: "יצאתי מהבית שנמצא ממש לא רחוק מכאן, שמעתי צרחות 'ערבים' וראיתי אנשים רצים בכביש, הגעתי מייד עם הרכב ונהג של האוטובוס שהיה מאחורה שאל אותי אם יש לי נשק, כי מה שקורה כאן זה פיגוע.

"התקשרתי מיד למשטרה וראיתי שני מחבלים, אחד בקדמת האוטובוס והשני מבצע את מה שהוא מבצע בתוך האוטובוס, אחד דוקר והשני יושב על כיסא הנהג, הוא נסה לברוח, לחטוף את האוטובוס".

"מה שעשיתי, חסמתי את האוטובוס עם הרכב שלי, פשוט עצרתי אותו. הוא פתח את הדלתות ורצה לצאת לעברי עם סכין, סגרתי את החלונות ונשארתי במקום.

"הוא רץ אחורה וחזר עם נשק, עם אקדח. סובבתי את הרכב, ועכבתי אותו, ואז הגיעו כוחות משטרה ויס"מ ואז שמעתי יריות, העובדה שהם חיסלו".

"הוא ישב על כיסא הנהג ונסה לברוח, הוא סגר את הדלתות, נוסעים נסו לברוח והוא סגר, זה מה שראיתי" הוסיף גולן כהן גבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר