חיים טוקצ'ינסקי ז"ל

הוארך מעצר העיתונאי שדרס חרדי וברח

בית משפט המחוזי בירושלים קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו של העיתונאי הספרדי, חוליו דה לה גוארדיה, שדרס בליל החג את טוקצ'ינסקי ז"ל וברח (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרכב הפוגע (צילום: דוברות המשטרה)

בית משפט המחוזי בירושלים האריך את מעצרו של העיתונאי הספרדי חוליו דה לה גוארדיה שדרס למוות את חיים טוקצ'ינסקי ז"ל בכיכר פריז בעיר, במהלך ליל יו"ט ראשון ונמלט מהזירה.

טיקוצ'ינסקי בן ה-30 במותו, היה פסנתרן מקצועי, שנחשב לעילוי בתחומו. הוא למד כחרדי, דבר נדיר למדי, באקדמיה למוזיקה בירושלים. בריאיון ל-mynet בעבר אמר טוקצ'ינסקי: "אף פעם לא הבנתי למה אנשים מרימים גבה כשהם רואים אותי, חרדי המנגן בפסנתר. מבחינתי, תמיד הייתי חרדי ותמיד ניגנתי בפסנתר. סטיתי מהמסלול ועזבתי את הלימודים בישיבה הגבוהה כי רציתי להיות פסנתרן מקצועי. הבנתי שהדרך לעשות זאת היא באקדמיה בירושלים, ולשם כיוונתי".

אמש בשעות הערב הובא החשוד לדיון בפני בית משפט השלום בירושלים, שהורה לשחרר את החשוד למעצר בית. המשטרה ביקשה לעכב את שחרורו והבוקר הגישה ערר לבית המשפט המחוזי בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ביומיים.

מהמשטרה נמסר: "חקירת המשטרה נמשכת ומהחקירה מתחזק החשד כי החשוד נהג ברכב הפוגע בהיותו בגילופין ועפ"י החשד הפקיר את האדם בו פגע ונמלט מהמקום, ולאחר כשעה וחצי נתפס ע"י המשטרה באזור הר הצופים עת שחנה את רכבו בחניון רכבים".

כזכור, עד ראייה לתאונה שיחזר אמש בשיחה עם "כיכר השבת" את המראות. "הגופה של הנדרס הייתה שרועה במקום, ומתוך שלוליות הדם בצבצו כיפתו השחורה ונעלי השבת. זה היה מחזה נוראי ומזעזע".

לדברי עד הראייה שמתגורר בסמוך, ובשיחה עם "כיכר השבת" עדיין היה נשמע טראומתי מהמראות הקשים, שני אופנוענים שהתחרו ביניהם במעלה רחוב אגרון סיפרו לאחר האסון, כי רכב שנהגו היה כנראה שתוי ניסה לפגוע בהם, וכשהוא הגיע לצומת למעלה, חצה אותו במהירות מטורפת, באור אדום, ואז פגע במתפלל החרדי, ורכבו העיף אותו באוויר.

בשעה 15:00 תיערך בשמגר הלווייתו של חיים טקוצ'ינסקי ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר