צפו בחילוץ

עלה על סלע מתפורר ונפל מגובה 10 מטרים

מתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית אילת-אילות חילצו בהרי אילת תלמיד תיכון שנפל מגובה של כעשרה מטרים כשעלה על סלע מתפורר כדי לצלם, מסוק הוזעק כדי לסייע. צפו (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

מתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית אילת-אילות הוזעקו היום (שלישי) אחר הצהריים להרי אילת לחילוץ תלמיד תיכון ממגדל העמק, שנפל מגובה של כעשרה מטרים.

מתנדבי יחידת החילוץ חילצו אותו מהנקיק הצר אליו נפל ומשם הוא פונה במסוק לבית החולים 'סורוקה', בבאר שבע.

מברור ראשוני עולה כי התלמידים יצאו לטיול שנתי במסלול קניון שחורת בהרי אילת, אחד התלמידים טיפס על מצוק/סלע בגובה של 10 מטרים בכדי לצלם. התלמיד לא שם לב שמדובר בסלע מסוג אדמה מתפוררת וכעבור שניות הסלע התפורר והתלמיד נפל מגובה של 10 מטרים לערך לתוך נקיק צר.

מתנדבי יחידת החילוץ שהוזעקו למקום, חילצו את התלמיד שסבל מפגיעת ראש וחבלות. חובש מהיחידה אבחן כי מצבו מתדרדר. בשל תוואי השטח הקשה והתלול ומצבו הרפואי החליט מפקד יחידת החילוץ להזעיק מסוק לחלצו. בחילוץ השתתפו גם 4 תלמידי מכינת באר אורה.

מהמשטרה נמסר כי "מיומנות ומוכנות מתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית הביאו להצלה וחילוץ נער שנפגע כתוצאה מנפילה ממצוק במהלך טיול".

מבית החולים 'סורוקה' נמסר כי "נער בן 18 פונה במסוק לחדר הטראומה מאזור עובדה, בעקבות נפילה מגובה במהלך טיול. הוא סובל מחבלות מפוזרות ושברים ומצבו מוגדר בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר