התפתחות בחקירה?

תקיפת הילדה החרדית: 2 פלסטינים ויהודי עוכבו לחקירה

חודשים ארוכים לאחר שחרורו של החשוד המרכזי בתקיפת הילדה החרדית בת 7, שני חשודים עוכבו הבוקר לחקירת משטרה שלושה פלסטינים, הנהג היהודי עוכב גם הוא לחקירה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חודשים ארוכים לאחר שחרורו של החשוד המרכזי בתקיפת הילדה החרדית בת 7, שני חשודים עוכבו הבוקר (שלישי) לחקירת משטרה, השניים תושבי השטחים. כמו כן, הנהג היהודי עוכב גם הוא לחקירה.

על פי הדיווח בחדשות 13, "השניים הפלסטינים עובדים בסביבת בית הספר עוכבו בעבר ונקראו הבוקר להשלמות חקירה. היהודי נהג הסעות שלהם עוכב הבוקר לראשונה לחקירה".

כזכור, החשוד הראשון והעיקרי בתקיפה האכזרית, היה מחמוד קטוסה העובד בבית הספר בו לומדת הילדה. נגד קטוסה כבר הוגש כתב אישום, אך אז החלו להתעורר שאלות וספקות רבות.

בסופו של דבר, לאחר 55 ימים במעצר, בוטל האישום נגדו, אך הוא עדיין נשאר ברשימת החשודים במעשה, למרות ששוחרר ממעצר ושב הביתה.

עו"ד אברהם במברגר, תושב היישוב בו הותקפה הילדה בת ה-7 באכזריות רבה, שייצג במשך חודשיים את קטוסה סיפר בראיון ל'ידיעות אחרונות': "תחשבו על הסיטואציה. אני חרדי מההתנחלות של הילדה, מקבל הצעה ממעסיק יהודי להגן על פועל שלו, פלסטיני שנחשד בעבירות חמורות. למרות החשש אמרתי שלכל אחד מגיעה זכות החפות והלכתי לפגוש אותו בתחנת המשטרה".

על המפגש הראשון עם קטוסה הוא סיפר: "המפגש היה דרמטי. פגשתי אדם שזועק על חפותו. הוא בכה ואמר אני לא יודע מה רוצים ממני, לא עשיתי לילדה הזו שום דבר. הבנתי מהשאלות שנשאל בחקירותיו שלחוקרים יש תמונה מסוימת וכל פרט שאינו מתאים נשלח הצידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות