גרמו חבלות ופציעות

כתב אישום חמור יוגש נגד תוקפי חייל 'אגוז'

משטרת ישראל הודיעה כי סיימה את חקריתה באירוע תקיפת חייל יחידת 'אגוז' במהלכו גנבו שני התוקפים גם את נשקו. כנגד החשודים, בשנות ה-20, יוגש כתב אישום חמור (חדשות)

ציקי ברנדווין | כיכר השבת |
מצער החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה סיימה את חקירת תקיפת לוחם הקומנדו מיחידת "אגוז" וחטיפת נשקו, לפני כשלושה שבועות והודיעה כי הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד 2 החשודים ומחר יוגש נגדם כתב אישום חמור.

כזכור, לפני כשלושה שבועות, לפנות בוקר באזור דרום שפרעם - יער חרובייה, חייל צה"ל מיחידת "אגוז", הותקף על ידי שני חשודים במהלך פעילות אימון 'ניווט בדד'.

במהלך תקיפתו, נאבק החייל בכל כוחו עם שני החשודים, ובסיום המאבק, הצליחו החשודים לשדוד את נשקו, ואף לגרום לו חבלות ופציעות שונות ורבות בגופו ובפניו.

מפקד יל"פ גליל רפ"ק אושרי אמור (צילום: דוברות המשטרה)

מיד עם קבלת הדיווח, שוטרי משטרת ישראל הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירה וסריקות נרחבות לאיתור החשודים. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב גליל.

לאחר פעולות חקירה אופרטיביות ומורכבות מאוד ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר שנמצאת ברשות המשטרה, הצליחו החוקרים והבלשים להגיע לזהותם של החשודים בתקיפת החייל וחטיפת נשקו - תושבי כפר איבטין, בשנות ה20 לחייהם.

בהמשך לחקירה אינטנסיבית קיבלו השוטרים אינדיקציה על כך ששני החשודים מסתתרים במקום מסתור בכפר זבידאת. כעבור ארבעה ימים מהאירוע, פשטו שוטרי ימ"ר צפון ויל"פ גליל בליווי מסוק מערך האוויר של המשטרה על מקום המסתור ועצרו מספר חשודים, ביניהם 2 חשודים בתקיפת החייל וחטיפת נשקו.

יצוין, כי במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגד החשודים בביצוע העבירות המיוחסות להם. כמו כן, במהלך הפעילות נתפסו על ידי השוטרים נשק מסוג תת מקלע קרל גוסטב ותחמושת רבה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ובסיום החקירה הגישה המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע של פרקליטות מחוז חיפה עם כוונה להגיש נגד החשודים כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר