תאונה קטלנית

ה'פגע וברח' בבאר שבע: בן 25 נעצר בחשד שנהג בשכרות

המשטרה עצרה חשוד בתאונת 'פגע וברח' ביום שבת בבאר שבע • החשוד, בן 25, חשוד שנהג בשכרות ופגע בהולך רגל שנהרג ונמלט מהזירה • מעצרו יוארך בבית המשפט (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הרכב בו נהג החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר שהמשטרה עצרה אמש (שבת) את בעל הרכב שפגע בהולך רגל ברחוב מצדה בבאר שבע ונמלט מהזירה, בעל הרכב נחקר ומהחקירה עלה כי בנו, בן ה-25, הוא זה שנהג ברכב ונמלט מהזירה. בתאונה נהרג הולך רגל כבן 60.

עם מעצרו של הבן החשוד הוא נדגם ונמצא תחת שכרות של כפי 2 מעל המותר אלכוהול בליטר אוויר נשוף. האב אשר נעצר תחילה שוחרר עם בתנאים מגבילים. במקביל, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של הנהג.

חובש מד"א, פבל פסין, שטיפל בזירה. סיפר כי "הרכב עמד בצידו הימני של הכביש כשהפצוע מחוסר הכרה ולכוד מתחת לחלקו האחורי. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות שכללו הרמה של הרכב ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר לאחר התאונה: "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד ברחוב דרך מצדה בבאר שבע מהלכה נהג רכב פגע בהולך רגל ונמלט מהמקום. עפ"י גורמי רפואה נקבע מותו של הולך הרגל שוטרי תחנת באר שבע פתחו בסריקות והרכב החשוד בפגיעה אותר באזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר