לאחר העדות בוועדת החקירה

"סתימת פיות": עימות בין המפכ''ל לקצין הבכיר

"סתימת פיות ורדיפה" בעקבות דבריו אתמול בוועדה הממלכתית לחקירת נסיבות אסון מירון, העימות בין המפכ"ל יעקב שבתאי לקצין הבכיר תנ"צ שמעון נחמני מחריף (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Meir Vaknin/Flash90)

מתיחות קשה: בעקבות דבריו אתמול (ראשון) בועדה הממלכתית לחקר אסון מירון, העימות בין המפכ''ל יעקב שבתאי לקצין הבכיר תנ"צ שמעון נחמני עולה מדרגה, כך על פי הפרסום בכאן 11.

אתמול העיד תנ''צ שמעון נחמני בועדה לחקירת אסון מירון וסיפר כי המפכ''ל הוא זה שהורה לפתוח את ההר ללא הגבלה ואף אמר לו "אל תדאג, ועדת החקירה עליי", נחמני הוסיף כי אף הופצו עליו שמועות כי הוא מונע העברת מסמכים לוועדה וקידומו אף נפגע בעקבות השמועות.

פרוטוקול מפגישה שקיים עם המפכ''ל, קובי שבתאי נחשף הערב, בפגישה טען נחמני כי "קיימת מגמה של הכפשות ופגיעה בשמי הטוב בשל שיוכי לאמנון אלקלעי ואירוע מירון" אך המפכ''ל דחה את הדברים וטען כי "אין לי דבר נגדך ברמה האישית" ואף ציין כי הוא מוכן לעבור בדיקת פוליגרף על כך, נחמני לא קיבל את התשובות, המשיך להאשים וטען כי הוא עובר ''מסע רדיפה אישי'' והוסיף כי "המקור מצוי בלשכת מפכ"ל שנדרשת לבצע בדק בית", בהמשך טען "אני לעולם לא עסקתי בזה".

הפרסום מגיע לאחר שאמש ובעקבות העדות הפיץ המפכ''ל אגרת בה טען כי "אין כל שחר לטענות לפיהן במשטרה מתקבלות החלטות פיקודיות כתוצאה משמועות הנוגעות לכוונה של קצין זה או אחר להעביר מידע לוועדה".

בהמשך עורכי דינו של נחמני הגיבו לאגרת "מהדברים האמורים באיגרת ומעיתוי פרסומה תוך שהיא מופצת לכלל השוטרים, יש כיוון של חץ ברור לעבר מרשנו שפוגע בשמו ובמעמדו ותפקידו במשטרה", כתבו, "אנו רואים בחומרה ניסיון בוטה לסתימת פיות ומתן איתות ברור לשוטרים וקצינים נוספים לבל יעזו להעלות דברים להם נחשפו בפני הוועדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר