רוע בלתי נתפס

בפזורה הבדואית: חטפו את אחותם, השקו אותה בנזין וניסו לשרוף אותה

מקרה מזעזע בנגב: שני אחים, חטפו את אחותם בתא המטען של הרכב, ניסו להשקות אותה בנזין ולשרוף אותה, לאחר שעוברי אורח הבחינו בהם, הצעירה הצליחה להימלט (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
המקום אליו הוברחה הנערה (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל סיימה היום (רביעי) חקירת חשד לחטיפה וניסיון לרצח מזעזע, על ידי שני אחים מהפזורה הבדואית שניסו לשרוף את האחות שלהם.

הסיפור החל לפני חודש, כאשר התקבל במשטרת ישראל דיווח מצעירה, כבת 19 תושבת הפזורה, על כך ששני אחיה חטפו אותה בכוח מבית אימה והכניסו אותה לתא מטען של רכב אז בהמשכו של האירוע ניסו לרצוח אותה.

מחלק מיעוטים בימ"ר נגב לקח חסות על החקירה, שממנו עלה, כי הנערה מצאה עצמה במערה כששני אחיה מאיימים עליה לשרוף אותה בעודה בחיים ואף הביאו לשם כך ציוד עזר. הצעירה, כך עלה, התחננה על חייה וביקשה לאבד את הכרתה לפני כן.

לשם כך נקטו החשודים פעולות שונות, בהן על פי החשד אילצו אותה לשתות בכוח בנזין, ובשלב מסוים החלו למקם אותה על משטח עצים ולשפוך עליה חומר דליק.

המקום אליו הוברחה הנערה

בשלב זה אנשים אשר גרים בסמוך למערה, הנמצאת בפזורה, הבחינו ברכב שלא שייך לאזור והגיעו למקום. תוך דין ודברים עם אחיה החשודים, הצעירה ניצלה שעת כושר וברחה לרכב איתו הגיעו האחרים ואלו הבריחו אותה לביתם ומשם לטיפול רפואי בבית החולים.

צוות החקירה ממחלק מיעוטים בימ"ר נגב בשיתוף תחנת ערוער הצליח לבצע יום לאחר הדיווח מעצרו של אחד האחים החשודים, תושב הפזורה כבן 22.

מעצרו הוארך מעת לעת והיום עם תום מלאכת החקירה תגיש כנגדו פרקליטות דרום הצהרת תובע בדבר כוונתה להגיש, כנגדו כתב אישום בגין המיוחס לו. אחיה השני, החשוד אף הוא, מצוי בבריחה ונעשות פעולות לאתרו.

רפ"ק אריק תורג'מן, מסר: "מדובר באירוע מזעזע של חשודים, אחים אשר ביקשו עפ"י החשד לרצוח את אחותם. מהירות הדיווח למשטרת ישראל סייעה לאיתור הזירה ומעצר אחד החשודים בטרם עלה בידהם לשבש או להעלים ראיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר