"המעגל נסגר"

כמעט חודש אחרי: כך נתפס הפלסטיני שניסה לדרוס שוטר

אחרי פעולות רבות במטרה למוצאו, אותר מקומו של חשוד פלסטיני בדריסת שוטר במחסום, אחרי שגנב כלי רכב ממקומות שונים בארץ. אמש הוא נעצר (משטרה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשוד פלסטיני בגניבת כלי רכב וניסיון דריסת שוטר נעצר אמש בידי המשטרה, כחודש אחרי האירוע, והובא לחקירה. כך מפרסמת היום (ראשון) המשטרה.

האירוע שבעקבותיו נתפס הפלסטיני אירע לפני מעט יותר מעשרים יום. הוא קרה בעת ששוטרי הסיור של תחנת אריאל במשטרת ישראל ביצעו פעילות יזומה במטרה לאתר כלי רכב גנובים. בשלב מסוים הגיע לכיוון המחסום רכב אשר העלה את חשדם של השוטרים אשר סימנו לו לעצור.

החשוד הבחין בחסימה וכאשר התקרב לעבר השוטרים האיץ את רכבו וסיכן את חייו של אחד השוטרים, אשר נאלץ להתחמק מהרכב הנוסע לכיוונו. השוטר ביצע נוהל מעצר חשוד, אך החשוד הצליח להימלט תוך שהוא פוגע בניידת המשטרה שעמדה בדרכו.

בעקבות הבריחה פתחה המשטרה בחקירה במהלכה בוצעו פעולות רבות לאיתור החשוד. אמש, נסגר המעגל כאשר אותר מיקומו של החשוד בצומת חארס שבשומרון. כוחות המשטרה הגיעו למקום ובפעילות מתוכננת עצרו את החשוד.

החשוד פלסטיני בן 33 תושב הכפר קבלאן חשוד במקרים נוספים של גניבת כלי רכב ממקומות שונים בארץ. החקירה בעניינו נמשכת.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר