במזרח ירושלים | צפו

החשוד ניסה לזרוק סמים מהחלון ונתפס על ידי המשטרה

המשטרה נכנסה היום למזרח ירושלים, כדי לעצור חשודים בסחר בסמים, במהלך פעילות השוטרים במקום, הם סבלו מיידויי אבנים על ידי מקומיים ואחד החשודים ניסה להשמיד ראיות ולזרוק את הסמים מהחלון (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
במהלך פעילות השוטרים בא-טור (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה היום (רביעי) במזרח ירושלים שני חשודים בסחר בסמים, לאחר שאחד מהם ניסה להעלימם וזרק אותם מהחלון. במקביל, השוטרים נתקלו בהפרות סדר שהחלו באזור במהלך הפעילות.

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם כוחות מג"ב וכלבנים נכנסו מוקדם יותר היום לא-טור, ועצרו שני חשודים בשנות ה-40 לחייהם תושבי המקום, בחשד לסחר בסמים.

בפשיטה של כוחות המשטרה על בתיהם נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים בהם: 26 כדורי אקסטזי וחומר החשוד כסם מסוג חשיש. כמו כן נתפסו משקלים, כסף מזומן וממצאים נוספים.

במהלך החיפוש בבתי החשודים, אחד מהם זרק ראיות מחוץ לחלון ביתו (סמים וטלפונים) ותקף את השוטרים שניסו לעוצרו. הראיות נתפסו על ידי השוטרים והחשוד נעצר.

כמו כן במהלך הפעילות המשטרתית בא-טור, יודו לעבר כוחות המשטרה מכיוון בנייני מגורים אבנים. כתוצאה מכך נגרמו נזקים לשתי ניידות משטרה ולעוד מספר רכבים של תושבי השכונה.

שוטרים שהיו במקום טוענים כי ידויי האבנים ללא האבחנה מצד מספר פורעי חוק ומפרי סדר, כמעט והוביל גם לפגיעה בילדים מקומיים שיצאו באותה שעה ממוסדות החינוך. כוחות המשטרה הגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר להדיפת המתפרעים.

החשודים שנעצרו, נלקחו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ומחר יובאו להארכת מעצרם בהתאם לצרכי החקירה.

צפו בפעילות השוטרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר