הפיגוע בבני ברק

שני פלסטינים פגעו באנדרטה לזכר הנרצחים - ושוחררו

שני פלסטינים, תושבי השטחים בעלי היתרי עבודה בירושלים, נעצרו בחשד שגנבו נרות ופגעו מספר פעמים באנדרטה לזכר הנרצחים בפיגוע הירי בבני ברק; הבוקר, בית המשפט החליט לשחררם (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד הזירות בפיגוע (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

משטרת בני ברק עצרה אתמול (ראשון) שני פלסטינים, תושבי השטחים בעלי היתרי עבודה בירושלים, בחשד שגנבו נרות ופגעו מספר פעמים באנדרטה לזכר הנרצחים בפיגוע הירי בבני ברק.

הבוקר הם הובאו בפני בית משפט השלום בתל אביב, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בשלושה ימים, אך השופט החליט לשחררם בתנאים מגבילים.

עורכי דינם של החשודים ביקשו מבית המשפט לשחרר את החשודים וטענו שהם לא התכוונו לפגוע ברגשות אחרים, משום שבמגזר הערבי אין נרות זיכרון. לדבריהם, החשודים לא חשבו שמדובר באנדרטה אלא במקבץ נרות על הרצפה.

השופטת שחררה את החשודים בתנאים מגבילים וכתבה שמהשיבים נעצרו בחשד לביצוע עבירות של גניבה ופגיעה באתר לאומי כאשר החשודים גנבו על פי הטענה נרות מאנדרטת זיכרון.

היא מציינת כי החשודים נחקרו, חשוד אחד התנצל וציין כי טעה כשלקח את הנרות מהרחוב. החשוד השני מציין כי לא ידע שמדובר באנדרטה. שני החשודים נעדרי עבר פלילי ומדובר בעבירת רכוש ברף נמוך.

"הפגיעה, בעיקר רגשית וסימבולית ואינני מקלה בה ראש כלל וכלל כשמדובר באנדרטה לזכר הנרצחים בפיגוע בבני ברק", כתבה השופטת, "עם זאת, בנסיבות העניין ומאחר ומדובר בחשודים שנמצאו מתאימים למתן היתרי כניסה, לא סברתי כי יש מקום להותירם מאחורי סורג ובריח להשלמת חקירת התיק ואני מורה על שחרורם בתנאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר