לאחר יממה

נעצר חשוד ברצח המחריד: כלבו פצע שני בלשי משטרה

תושב חולון בן 22 נעצר יממה לאחר רצח יורי וולקוב לאחר וויכוח במעבר חציה בעיר. כלבו של החשוד תקף את בלשי המשטרה שנכנסו לבית ופצע שניים מהם (משטרה)

היחידה המרכזית של מחוז ת"א עצרה לאחר פעילות מודיעינית - מבצעית חשוד בן 22 תושב חולון בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב.

במהלך פעילות מבצעית חקירתית ומודיעינית של היחידה המרכזית של מחוז ת"א, הגיע צוות בילוש לבית ברחוב יוטבתה בחולון, ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר.

תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו ונטרלו אותו.

כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

לנה וולקוב, אלמנתו, סיפרה הבוקר מביתה שבבת-ים על נסיבות הרצח: "עברנו במעבר החצייה כביש ואמרנו לרוכב האופנוע שנסע ברמזור אדום, כשלנו היה ירוק".

"הסתכלתי על הרוכב וראיתי שמשהו לא בסדר, אמרתי שאולי אצלם אותו כדי לשלוח למשטרה. זו הייתה הסיבה שהוא הרג אותו".

האלמנה שעבדה יחד עם בעלה בבית החולים איכילוב, סיפרה בקול חנוק מדמעות: "בכל מקום שבו עבד כולם אהבו אותו. הוא עבד מכל הלב בשביל החולים, את זה אני יודעת"

כזכור, הרצח אירע בעת שהשניים, וולקוב ואשתו, המתינו במעבר חצייה ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב האופנוע חתך אותם באור דרום וכמעט פגע בהם. האישה הספיקה לצלם אותו. רוכב האופנוע שם לב לכך וביקש ממנה את הנייד. בשלב הזה הבעל התערב - ונרצח.

בתיעוד נראה הבעל מדבר עם רעייתו לאחר שנדקר וכעבור מספר שניות נופל על הרצפה, כשהוא אמר לאשתו שאינו חש בטוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר