טלטלה במשטרה

סגן המפכ"ל פורש מהמשטרה, בן גביר ימנה את המחליף ובכירים נוספים במערכת

ניצב דוד ביתן הודיע למפכ"ל המשטרה על פרישתו מהמשטרה ובכלל זאת מתפקידו כסגן המפכ"ל • בן גביר ימנה את המחליף ועוד בכירים אחרים • ביתן: "החלטה על סיום תפקידי ופרישתי התקבלה בתיאום מלא עם מפכ״ל המשטרה" (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה, יונתן זינדל פלאש 90)

סגן המפכ"ל, ניצב דוד ביתאן הודיע כי בחודשים הקרובים יפרוש מהמשטרה לגמלאות אחרי יותר מ-40 שנים במשטרה.

ביתן אמר כי "בימים אלה אני מסיים 42 שנים בשרות המדינה, מהן כ -37 שנים במדי משטרת ישראל. את צעדי הראשונים במשטרה התחלתי כקצין צעיר האחראי על נקודת המשטרה ביישוב עומר שבנגב. בהמשך, מלאתי שורת תפקידים בליבת העשייה המשטרתית. פיקדתי על תחנות המשטרה בנתיבות, אופקים, ארז, ואשקלון. פיקדתי על מרחב לכיש בתקופה מאתגרת במיוחד. הובלתי את המכללה לקצינים בכירים של משטרת ישראל. מלאתי ארבעה תפקידי ניצב. הייתי ראש אגף הלוגיסטיקה. פיקדתי על מחוזות דרום ותל אביב. ובחודשים הקרובים אסיים את תפקידי כסגן המפקח הכללי של משטרת ישראל.

במהלך שנות שירותי הקמתי יחידות ותחנות משטרתיות חדשות, הובלתי מהלכים ארגוניים משמעותיים, ניהלתי אין ספור מבצעים, וגידלתי דורות של שוטרים ומפקדים. לאחר שרות של למעלה משנות דור בארגון הגיעה העת לתלות את המדים. ההחלטה על סיום תפקידי ופרישתי התקבלה בתיאום מלא עם מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ומתוך כבוד והערכה הדדית רבה. משטרת ישראל והמשרתים בה יקרים לי מאוד והם חלק בלתי נפרד מקורות חיי."

ביתן סיכם: "אני מביט לאחור בסיפוק ובגאווה על הזכות שניתנה לי לשרת את המדינה ועל תרומתי לארגון ולמדינה. ומביט לעתיד בבטחון ובאמונה שדור המפקדים הבא ימשיך להצעיד את המשטרה קדימה."

בן גביר ימנה שורה של בכירים

חוץ מהתפקיד השני בחשיבותו במשטרה, בן גביר יוכל לקבוע מינויים של שורה ארוכה של תפקידים בכירים אחרים במשטרה שהתפנו.

בין היתר ימנה השר המיועד את מפקדי המחוזות תל אביב ודרום. לצד זאת ימנה גם את ראש האגף לתכנון לוגיסטי.

עוד ימנה בן גביר גם את מפקד המכללה לקצינים בכירים ואת מפקדי התחנות לכיש ואשקלון.

המפכ"ל ברך את ביתן

המפכ"ל יעקב שבתאי מסר: "עם מינויי לתפקיד המפכ״ל ובניית סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה ביקשתי מניצב דוד ביתן להשאר בשרות ולהתמנות לסגן המפקח הכללי.

לשמחתי ניצב ביתן נענה לבקשתי ומראש זה נקבע לפרק זמן קצוב עד שנייצב יחד את הארגון. לאורך התקופה שבה הובלנו יחד את משטרת ישראל ביקשתי מניצב ביתן להשאר בתפקיד על אף שהיו מספר הזדמנויות שהוא פנה וביקש לסיים אך לבקשתי נשאר כיד ימיני להובלת תהליכים ושינויים בארגון בתקופה בה משטרת ישראל מתמודדת עם אתגרים עצומים. ניצב ביתן ניכר בידע עצום בעבודת המשטרה על כל רבדיה ומשטרת ישראל השתמשה בנסיונו הרב להובלת תהליכים חשובים תוך שניצב ביתן מטביע חותם בהובלת הארגון."

המפכ"ל חתם ואמר: "בשמי ובשם כלל משטרת ישראל אני רוצה להודות לניצב ביתן על עשרות שנים בהן שרת בארגון ופיקד על שורה ארוכה של יחידות ומאחל לו הצלחה בכל אשר ייפנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר