הונאה רחבה

זייפו רשיונות נהיגה ומכרו אותם תמורת תשלום

שלושה חשודים תושבי באר שבע נעצרו בחשד לזיוף רישיונות נהיגה ושימוש בפרטי כרטיסי אשראי גנובים במטרה לבצע הונאות בהיקף של עשרות אלפי שקלים (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידת ההונאה במחוז דרום, בחשד לביצוע עבירות הונאה וזיוף של רישיונות נהיגה ושימוש בפרטי כרטיסי אשראי גנובים.

מחומרי החקירה שהצטברו עולה, כי 3 חשודים תושבי באר שבע שפעלו בצוותא, זייפו רישיונות נהיגה למטרות מכירה ועשיית רווחים, כאשר הרישיונות המזויפים נמכרו לכאורה באלפי שקלים. עוד עלה חשד כי החשודים רכשו כלי רכב מחברות ליסינג באמצעות מימון של החברה, וזאת בהצגת פרטים ותיעוד מזוייף ובהמשך, היו מוכרים את כלי הרכב וגורפים לכיסם עשרות אלפי שקלים במרמה.

אתמול עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו חוקרי יחידת ההונאה ביחד עם בלשי ימ"ר נגב ולוחמי יס"מ על בתיהם של החשודים וביצעו חיפושים, במהלכם נתפס רישיון נהיגה מזויף וציוד לזיוף מסמכים לכאורה. בנוסף נתפס רכב יוקרתי כאשר על פי החשד נקנה במרמה מחברת ליסינג והיה מועמד להימכר לאדם תמים.

כאמור אתמול, שני חשודים שהיו בדרכם לביצוע עיסקת מכירה של הרכב נעצרו וכן, חשודה נוספת נעצרה בבית עסק לאחר שהגיעה לאסוף מוצרי חשמל שרכשה עם פרטים מזויפים.

במסגרת החקירה בחשד לקבלת דבר במרמה ועבירות ברכיב חיוני, הובאו היום שלושת החשודים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבימ"ש השלום בבאר שבע שם הוארך מעצרם עד לתאריך 3.1.23.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר