המאבק בפשיעה

בוגר ושני קטינים סחרו והפיצו כסף מזויף ונעצרו

בתום חקירה סמויה, היחידה המרכזית בלכיש עצרה לחקירה 3 חשודים בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, הפצת כסף מזויף וסמים והצתת רכב בעיר אשדוד על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה (משטרה)

חלק מהשטרות שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

חוקרי ימ"ר לכיש פתחו בחקירה הסמויה לפני כשבועיים, לאחר שרכבו של תושב העיר אשדוד הוצת לפי החשד באמצעות חומר דליק ע"י חשודים שנמלטו מהמקום, זאת לפי החשד על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה בעיר, ושבמהלכה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותו של חשוד כבן 23 והוא נעצר במהלך סוף השבוע האחרון לחקירה.

עם התקדמות חקירתו, עלה החשד כי הוא סוחר ומפיץ כסף מזויף, וכן נוהג להפעיל לכאורה קטינים שיבצעו עבורו עבירות פלילית, בהן סחר בסם מסוכן מסוג 'דוסה', וכן את מקרה הצתת הרכב שבגינו נפתחה החקירה.

בנוסף, חוקרי הימ"ר הצליחו להתחקות אחר זהותם של 2 קטינים כבני 17, שלפי החשד הופעלו כאמור ע"י החשוד וביצעו בשליחותו את העבירות שצוינו, והם נעצרו לאורך הימים האחרונים.

בחיפוש של השוטרים שפשטו על ביתו של החשוד המרכזי באשדוד, נתפסו שטרות החשודים כמזויפים, סם מסוג 'דוסה', מחסנית תחמושת וכלי תקיפה שונים.

מעצרו של החשוד הבגיר הוארך בבימ"ש השלום באשקלון, עד לתאריך 4.1.23. 2 הקטינים יובאו היום בפני בימ"ש השלום באשקלון לדיון הארכת מעצרם. צפויים מעצרים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר