טרור הילדים

מחבל בן 14 ענה לעובר אורח - ואז דקר אותו בגבו

משטרת ישראל השלימה את חקירת פיגוע הדקירה שהתרחש בשבוע שעבר בעיר העתיקה בירושלים. בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד המחבל בן ה-14 (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |

משטרת ישראל השלימה את חקירת פיגוע הדקירה שהתרחש בשבוע שעבר בעיר העתיקה בירושלים. בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד המחבל בן ה-14 שביצע שדקר עובר אורח בגבו, פצע אותו באורח קל ונעצר ע"י שוטרי מרחב דוד

ביום שני שעבר, בשעות אחה"צ, התקבל במחוז ירושלים של המשטרה דיווח על פיגוע דקירה ברחוב השלשלת בעיר העתיקה בירושלים. מחקירת המשטרה עולה, כי עובר אורח פנה למחבל ושאל אותו כיצד להגיע למקום מסוים. לאחר שהסתובב לדרכו, המחבל שלף לפתע סכין ודקר אותו בגבו. כתוצאה מכך, הוא נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

לאחר הדקירה, המחבל בן 14, תושב מ.פ שועפאט, השליך את הסכין בזירת הפיגוע ונמלט מהמקום. מיד עם קבלת הדיווח אודות הפיגוע, שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הוזעקו למקום, החלו בסריקות וביצוע פעולות נוספות במטרה להתחקות אחר המחבל. בתוך זמן קצר, עצרו השוטרים בהר הבית את המחבל כשהוא מסתתר. הסכין עמה בוצע הפיגוע, נתפסה בזירה.

בחקירת מהפיגוע במרחב דוד עלה כי המחבל פעל לבדו, לא שיתף אף אדם במעשיו ותכנונו והתכוון לרצוח יהודי. עם סיום החקירה במרחב דוד וביסוס תשתית ראייתית נגד המחבל, אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית המשפט. כמו כן, מעצרו הוארך ב-4 ימים נוספים, זאת עד לתאריך- 24.2. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

בתוך כך, בשבוע שעבר בפתח הערכת המצב השבועית של משטרת מחוז ירושלים, העניק מפקד המחוז, ניצב דורון תורג׳מן, תעודות הוקרה וההערכה לשלושה קצינים ושוטרים של מרחב דוד, שאיתרו ועצרו בהר הבית את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים.

מפקד מחוז ירושלים אמר לשוטרים: "האירוע הזה הכי מתחבר להערכת המצב ולמציאות שאנחנו נמצאים בה. במקרה זה הבנו את האירוע לאחר דיווח ולא ראינו אותו בזמן אמת. התנהלות מקצועית, זיהוי וחתירה למגע - זו הפעילות המצופה. זה בדיוק מה שמאפיין כרגע את התכונה סביב המפגעים הצעירים, ובפעילותכם הבאתם לתפיסה מהירה מאוד של המחבל. נמשיך במאבק נחוש ובלתי מתפשר במחבלים ובטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר