תיעוד דרמטי

צפו: חשודים כמחבלים מיידים בקבוקי תבערה לעבר בית החולים הדסה בירושלים

הצהרת תובע הוגשה היום לקראת הגשת כתב אישום נגד צעירים מעיסאוויה שיידו בקבוקי תבערה לעבר בית חולים הדסה ולעבר אוטובוס באזור (אישום)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
יידוי בקבוקי התבערה (צילום: דוברות המשטרה)

בסיום "חקירה נחושה" של היחידה המרכזית של המשטרה במחוז ירושלים, הוגשה הבוקר (ראשון) נגד ארבעה חשודים צעירים, בני 14 ו-15, תושבי עיסאוויה, הצהרת תובע לקראת כתב אישום, לאחר שיידו בקבוקי תבערה לעבר בית החולים הדסה בירושלים

החקירה בפרשה נפתחה במשטרת ישראל בסוף החודש שעבר, לאחר שהתקבל דיווח על יידויי בקבוקי תבערה לעבר בית החולים הדסה הר הצופים ע״י מספר חשודים מכיוון עיסאוויה. בעקבות המקרה לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.

לאחר ביצוע מגוון פעולות חקירה, חוקרי המשטרה התחקו אחר זהות החשודים במעשה, תושבי עיסאוויה בגילאי 14-15. בתחילת החודש בלשי ימ״ר ירושלים ולוחמי מג״ב עצרו את ארבעת החשודים בביצוע המעשה בבתיהם שבמזרח ירושלים.

בחקירתם במשטרה, עלה כי עפ״י החשד החשודים היו מעורבים בשני מקרים נוספים של יידויי בקבוקי תבערה בתקופה האחרונה, כשאחד מהם כוון לעבר אוטובוס שהיה באזור. גם במקרים אלו לא היו נפגעים.

עם סיום החקירה בימ״ר ירושלים וגיבוש תשתית ראייתית נגד ארבעת החשודים במעשה, הבוקר הוגשה נגדם הצהרת תובע בבימ״ש ומעצרם הוארך בארבעה ימים נוספים, זאת עד לתאריך 15.3. בימים הקרובים צפוי נגדם כתב אישום.

במחוז ירושלים של המשטרה מציינים כי מדובר במקרה חמור של יידויי בקבוקי תבערה, בין היתר לעבר בית חולים, שבוצע עפ״י החשד ממניע לאומני ויכול היה לגרום לפגיעה בחיי אדם.

"זוהי דוגמא נוספת לכך שאותם מפגעים ופורעי חוק בגיל צעיר יחסית, לא בוחלים באמצעים בניסיון לפגוע בחיי אדם וברכוש, גם שמדובר בבית חולים שמציל חיים של אנשים בכל האזור, יהודים וערבים כאחד", נמסר מהמשטרה. "חקירה מקצועית ופעילות מבצעית נחושה, הובילה למעצרם ולמיצוי הדין עמם. נמשיך לפעול למאבק נחוש ובלתי מתפשר נגד כל מי שינסה לפגוע בחיי אדם באמצעות בקבוקי תבערה או בכל אמצעי אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר