ח"כ יואל חסון הזמין מחקר על תעסוקת חרדים

ח"כ יואל חסון מקדימה אמר כי הזמין מחקר מדעי מהטכניון הנותן פירוט המלצות לקידום השמה בתעסוקה של המגזר החרדי, כולל תכנון אופרטיבי ועלויות תקציביות, אותם יקדם בוועדות הכנסת ומול משרד האוצר. חסון ביקר במפעלים חרדיים ושמע מקרוב את הבעיות

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ח"כ יואל חסון, יו"ר השדולה למען השתלבות תעסוקתית של המגזר החרדי, ערך סיור היכרות עם העולם החרדי ביוזמת ראובן גורבט ראש תחום חרדים בג'וינט ישראל.

במהלך הסיור נפגש ח"כ חסון עם צוות מפתח בני ברק ובוגרי שח"ר והיה אורח הכבוד בטקס סיום קורס מקדמי תעסוקה במרכז מעלו"ת.

כמו כן ביקר במוקדי תעסוקה בעידוד הג'וינט ישראל תבת, בחב' איירוקס - פיתוח והטמעת מערכות ארגוניות וביקור בחב' BDO – תעסוקת נשים חרדיות.

ח"כ חסון אמר כי הזמין מחקר מדעי מהטכניון הנותן פירוט המלצות לקידום השמה בתעסוקה של המגזר החרדי, כולל תכנון אופרטיבי ועלויות תקציביות, אותם יקדם בוועדות הכנסת ומול משרד האוצר.

עוד אמר ח"כ חסון, כי "קיומה של הקהילה החרדית בחברה הישראלית הינה חלק מהותי ובלתי נפרד מצביונה היהודי של מדינת ישראל ויש לפעול במסגרות השומרות על אורח החיים החרדי, התמודדות זו מהווה אבן בוחן לחברה הישראלית על מידת היכולת לגבש פתרונות להשתלבות בעשייה המשקית המבטיחה חוסן כלכלי תוך הכלת השוני וכבוד הדדי מבלי לוותר על המכנה המשותף ההכרחי לקיום המשק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר