מבוכה לליברמן: נחשפו עלילות מביכות של שר התיירות

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ממפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן כיכב אמש (שני) בפרשה מביכה וחסרת תקדים בחריפותה. בתחקיר שפרסם העיתונאי עמית סגל, עולה כי השר היה נוהג לחמוק ממאבטיו הצמודים כדי לחמוק בלילות לבילויים במקומות מפוקפקים

מישאל לוי | כיכר השבת |
שר התיירות (צילום: פלאש 90)

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ממפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן כיכב אמש (שני) בפרשה מביכה וחסרת תקדים בחריפותה.

בתחקיר שפרסם העיתונאי עמית סגל, עולה כי השר היה נוהג לחמוק ממאבטיו הצמודים כדי לנסוע בלילות לבילויים במקומות מפוקפקים.

מהתחקיר של ערוץ 2, עולה כי שר התיירות של מדינת ישראל ניהל אורח-חיים פרוע במיוחד. "השר בדרך כלל יוצא מהבילוי, מדיף ריח חריף של אלכוהול באוטו, וככה הייתי מסיע אותו הביתה, בלי רישיון", סיפר אחד המאבטחים בתחקיר, "זה קרה המון פעמים, כמעט בכל סוף שבוע".

המאבטחים סיפרו כי נתקלו בבעיות אבטחה חמורות באותם מקומות בילויים. "זה לא מכובד, היה לו נוח מאד שלא נהיה שם, אבל הוא עלול לחטוף דקירה, או להסתבך בתגרה".

מעדות המאבטחים בערוץ 2, עולה כי אורח-החיים המופקר של השר, גורם לתפקוד חמור בעבודתו. על פי המאבטחים, בזמן ששרי הממשלה התכנסו בירושלים כדי לאשר את העסקה להחזרת גלעד שליט משבי חמאס - מיסז'ניקוב בילה עם חבריו והשתכר בבר בצפון.

כצפוי, בלשכת השר מכחישים את כל הטענות וטוענים כי "מדובר בהכפשות של עובדים שהיו מעורבים בהתנהגות בלתי הולמת ובמקרי אלימות - פוטרו בשל כך, וכעת מנסים לנקום באמצעות בדיית שקרים והשמצות הזויות. בעקבות פיטוריו, פנה אחד העובדים לנציבות שירות המדינה שבדקה את תלונתו ומצאה כי אין בה דבר וחצי דבר".

הבוקר, בראיון ל"גלי צה"ל", אמר יושב ראש ועדת האתיקה בכנסת, חבר הכנסת יצחק וקנין מש”ס, כי "אם יתברר כי הכול אמת - מה שמותר לנו לעשות זה נזיפה חמורה, כי המקרה הזה נופל במגדר האתי".

עם זאת, וקנין הוסיף: "לא פעם אמרתי שלוועדת האתיקה צריכות להות יותר שיניים כדי לפעול במקרים מסוימים". וקנין הוסיף כי "זו נורמה לא נכונה ומאוד מעליבה ופוגעת - אם הייתי מאבטח של שר והייתי צריך להיכנס לאותם מקומות, מה הייתי עושה כאדם דתי? נכנס או לא נכנס?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר