אחרי 7 שנים: גופת החייל מג'די חלבי אותרה

ביער בעוספיה נמצאו לפני שבועיים שרידי גופתו של החייל מג'די חלבי. בשנת 2005 הוא יצא מביתו לעבר בסיס חיל החימוש, ומאז נעלם. בשנת 2005 יצא חלבי מביתו בדליית אל-כרמל לבסיס חיל החימוש בדרום חיפה שבו שירת. קרובת משפחה ראתה אותו רוכש פחית שתייה בחנות במרכז היישוב. זו היתה הפעם האחרונה שבה הוא נראה בחיים

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אחרי העדרות של 7 שנים, נמצאו לפני שבועיים שרידי גופתו של החייל מג'די חלבי. אדם שטייל ביער בעוספיה מצא את שרידי הגופה, סמוך למקום שבו נראה לאחרונה לפני שנעלם.

נציגי צה"ל מסרו לבני משפחתו את ההודעה על השרידים שנמצאו. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, ולאחר בדיקה התברר כי אכן מדובר בגופתו של החייל.

בשנת 2005 יצא חלבי מביתו בדליית אל-כרמל לבסיס חיל החימוש בדרום חיפה שבו שירת. קרובת משפחה ראתה אותו רוכש פחית שתייה במרכז היישוב. זו היתה הפעם האחרונה שבה הוא נראה בחיים.

בעקבות העדרותו החלו חיפושים אחריו. עמותת "לחופש נולד" סייעה למשפחה במאמצי החיפוש והכריזה על פרס כספי ענק בשווי 10 מיליון דולר, תמורת כל מידע שישפוך אור על התעלומה.

במשך השנים, הוקמו צוותים מיוחדים שעסקו בחיפושים אחר חלבי.

ראש אגף כוח האדם, אלוף אורנה ברביבאי, מסרה לפני זמן קצר למשפחת חלבי את ההודעה בדבר מציאת ההתאמה.

בצה"ל אמרו כי ימשיכו לעשות כל שביכולתם, תוך שילוב זרועות עם כלל גורמי הביטחון, על מנת להשיב לחיק המשפחות את כלל נעדרי צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר