הולכים לבחירות

מפץ חילוני: 26 מנדטים ללבני ואולמרט בקדימה

התמיכה הציבורית באולמרט, במידה וישוב לחיים הפוליטיים, גבוהה מאוד: מהסקרים עולה כי התמיכה בו עשויה להגיע ל-26-24 מנדטים אם חוברים אליו ציפי לבני ושאול מופז, יחד עם גבי אשכנזי. אולמרט יחליט בקרוב אם לשוב לחיים הפוליטיים. ומה תעשה לבני? (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אולמרט. יתמודד מול נתניהו? (צילום: פלאש 90)

סקרי עומק שנערכו לאחרונה מגלים כי התמיכה הציבורית באולמרט, במידה וישוב לחיים הפוליטיים, גבוהה מאוד. ב"ישראל היום" דווח כי מהסקרים עולה כי התמיכה בו עשויה להגיע ל-26-24 מנדטים אם חוברים אליו ציפי לבני ושאול מופז, יחד עם גבי אשכנזי.

דריכות בקדימה לקראת החלטתו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט. "הסיכויים לכך הם 50:50", אמרו גורמים במפלגה.

אם אולמרט יחליט בסופו של דבר שלא להתמודד, ציפי לבני צפויה להכריז על הקמת מפלגה חדשה. במקרה כזה, לא יצטרף מופז למהלך. לבני ואולמרט צפויים להיפגש היום ולדון בהתפתחויות.

ובינתיים בכנסת: עם פתיחת מושב החורף, אושר חוק פיזור הכנסת ברוב של 100 ח"כים.

הכנסת ה-18 כיהנה במשך 44 חודשים.

במהלך נאומו אתמול בכנסת, ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם את השגי מפלגתו, בינהם כמובן החזרת גלעד שליט, והופרע במהלך דבריו על ידי חכי"ם שונים מסיעות הבית.

הוא הדגיש כי בשונה מראשי ממשלה אחרים ממשלתו לא יצאה למלחמה. בנוסף, ציין נתניהו את החשש מהאיום האיראני, ואמר: "האתגרים הביטחוניים הגדולים ביותר שידענו מאז קום המדינה, מול המשבר הכלכלי הקשה ביותר שידע העולם ב-80 השנים האחרונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר