ישראל ביתנו מעדיפה לא לשבת עם החרדים

האיחוד בין הליכוד ל"ישראל ביתנו" מעורר חשש לשינוי פניה של מפלגת השלטון: ח"כ פאינה קירשנבאום אמרה אמש כי "היינו מעדיפים להקים קואליציה עם מפלגות לא חרדיות". גורמים ב"יהדות התורה": "זו תעמולת בחירות. הליכודניקים הם שומרי מסורת ודת ולא יתנו לליברמן להוליך אותם למחוזות אחרים"

מענדל גרוזמן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)

האיחוד בין הליכוד ל"ישראל ביתנו" מעורר דאגה בקרב המפלגות החרדיות. היו שחששו כי הליכוד, שנחשב גורם אוהב מסורת ודת, ישנה את פניו בעקבות האיחוד עם "ישראל ביתנו", שדעותיה בענייני נישואין אזרחיים וסוגיות הגיוס מחלישות את הצביון היהודי-מסורתי של המדינה.

אמש החשש קיבל חיזוק: ח"כ קירשנבאום נשאלה האם מפלגתה תשב עם ש"ס, והיא השיבה: "אני מאוד מקווה שנוכל להרכיב קואליציה בלעדיהם כי בכל כהונה שלהם הם עושים עבודה מגזרית נהדרת, אבל רק למגזר שלהם. אני לא יכולה להגיד 'את אלה אני פוסלת ואת אלה לא', אבל היינו מעדיפים להקים קואליציה עם מפלגות לא חרדיות".

גורמים ב"יהדות התורה" מתייחסים בביטול לדבריה: "אין ספק שמדובר בתעמולת בחירות שאין מאחוריה כלום. כולנו ראינו שליברמן ישב עם חרדים.

גם אם ירצה אחרת, הליכודניקים לא יתנו לו לשנות את הליכוד. הם שומרי מסורת ודת והם קורצו מחומר אחר מ"ישראל ביתנו". בועידת הליכוד השבוע ראינו כולנו כיצד חברי המפלגה מודאגים מהאפשרות של שינוי פני הליכוד, שלאורך שנים היה גורם שמחזק את הצביון המסורתי של המדינה, ואנו בטוחים כי ידאגו לשמר זאת גם לאחר האיחוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר