בימין תוקפים את בנט: "מתון מדי"

לאחר המהלומות שספג נפתלי בנט מידי השמאל על אמירותיו בעד סירוב פקודה, סופג בנט גינויים מימין על חזרתו מתמיכה בסירוב פקודה. בן ארי: "לא רוצה לשמוע ממנו גמגומים" (פוליטי מדיני) לאחר המהלומות שספג נפתלי בנט מידי השמאל על אמירותיו בעד סירוב פקודה, סופג בנט גינויים מימין על חזרתו מתמיכה בסירוב פקודה. בן ארי: "לא רוצה לשמוע ממנו גמגומים" (פוליטי מדיני)

חוטף, עכשיו מימיין: נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

אחרי מתקפות משמאל גם בימין יש שתוקפים את נפתלי בנט, מנהיג הבית היהודי.

בשיחה עם כיכר השבת, מותח ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי( עוצמה לישראל), ביקורת על התנהלות בנט ואומר כי הוא מזגזג. לדברי בן ארי בנט הוא אכן מותג חדש אולם לדבריו :"מי שעוקב אחרי המותג הזה רואה שמדובר באותה מפדל ישנה". בדבריו של בן ארי הוא מכוון בין היתר למתקפות של בנט על הציבור החרדי, לעמדותיו הלא עקביות של בנט באשר לתחבורה ציבורית בשבת, לאמירות של איילת שקד מהבית היהודי כי הסיעה לא תפרוש מהממשלה במידה ותפונה שכונה כמו מגרון, לדברי אנשי הסיעה כי הם לא מתכוונים להישמע להוראות הרבנים, וכמובן להבהרות של בנט שהוא פרסם בעקבות המתקפה עליו בנושא סירוב הפקודה

כזכור בתוכנית משעל חם ביום חמישי התבטא בנט באופן שנתן להבין כי הוא תומך בסירוב פקודה בעת פינוי יישובים ואולם זמן קצר אחרי התוכנית הוא מיהר להוציא הודעת הבהרה ובמסיבת עיתונאים מאוחרת הוא אמר שהוא מתנגד לסירוב פקודה.

לדברי ח"כ בן ארי, ראוי היה שכמנהיג יוביל את הציבור ולא ילך בעקבות סקרים. "האמירה צריכה להיות ברורה. נקרא לסירוב פקודה. לא הייתי רוצה לשמוע ממנו גמגומים והיסוסים של לא הבינו אותי וכו'. ממנהיג מצפים לאמירה ברורה. זו לא מנהיגות אלא פרגמאטיות שהביאה אותנו בעבר לדברים קשים", אומר בן ארי.

בדבריו מזכיר בן ארי שורת רבנים של הציונות הדתית שהורו שיש לסרב פקודה בעת גירוש יהודים מביתם :" מפלגה שמבקשת לקבל את קולות הציונות הדתית חייבת להיות מפלגה אשר שמה דברי הרבנים לנגד עיניה ואין מקום לאמירות בסגנון "הרבנים לא קובעים לנו"

ח"כ בן ארי טוען כי הדברים הופכים חמורים יותר כאשר בוחנים את ההתנהלות של בנט אל מול הציבור החרדי:"לא ייתכן שהוא יגיע לציבור החילוני ויצהיר הצהרות קשות בנושא גיור ושמירת השבת, ומאידך גיסא יפנה לציבור החרדי במסרים הפוכים. מנהיג חייב חוט שדרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר