סקר: הליכוד בעליה, ש"ס יציבה

סקר משעל חם מעניק לליכוד 35 מנדטים, עלייה של מנדט מהסקר הקודם, לעבודה 16 ולבנט 13. ש"ס יציבה עם 11 מנדטים, עוצמה לישראל ואמסלם על סף אחוז החסימה. מוקדם יותר פורסם סקר בתוכנית 'הכל דיבורים' ברשת ב' של 'קול ישראל' שמעניק לש"ס תשעה מנדטים בלבד לעומת 4 מנדטים למפלגת 'כח להשפיע' של הרב אמנון יצחק

במגמת עליה. נתניהו (צילום: פלאש 90)

11 יום לבחירות, נבלמת מגמת הירידה של הליכוד ביתנו בסקרים. סקר משעל חם שפורסם אתמול (חמישי) מעניק לליכוד 35 מנדטים, עלייה של מנדט מהסקר הקודם, לעבודה 16 ולבנט 13 - ירידה של מנדט לשניהם בהשוואה לסקר שפורסם בשבוע שעבר.

ש"ס יציבה עם 11 מנדטים, יש עתיד מקבלת 9, התנועה 8, יהדות התורה 6, מרצ 5, קדימה 3, עוצמה לישראל 2, עם שלם 2 מנדטים.

מוקדם יותר פורסם סקר בתוכנית 'הכל דיבורים' ברשת ב' של 'קול ישראל' שמעניק לש"ס תשעה מנדטים בלבד לעומת 4 מנדטים למפלגת 'כח להשפיע' של הרב אמנון יצחק.

את הסקר ערך יוסי שריד, בעל מכון סקרים 'שירותי מחקר והדרכה', שהצהיר כגילוי נאות שמזה כשנה עובד עבור הרב אמנון יצחק, שבהרצאותיו סיפר על הסקרים שערך עבורו והביא לו מספר מרשים של מנדטים.

לפי הסקר, מפלגת הליכוד ביתנו מקבלת 34 מנדטים, לדברי שריד עם נטייה לכיוון ה-35 מנדטים. מפלגת 'העבודה' עם 17 מנדטים, מפלגת 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט עם 14 מנדטים ומפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד עם 9 מנדטים, כאשר לדברי יוסי שריד הוא מזהה שם מגמת עלייה.

'התנועה' של ציפי לבני עם 7 מנדטים בסקר הזה, מרצ עם 4 מנדטים ולדברי שריד גם אצל מרצ הוא מזהה מגמת עלייה.

הנתון המפתיע בסקר הזה הוא מספר המנדטים שמקבלת מפלגת 'כח להשפיע' של הרב אמנון יצחק - 4 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר