'עוצמה לישראל' נגד נפתלי בנט: פשרן

ימים ספורים לבחירות 2013, במפלגת 'עוצמה לישראל' מחריפים את הטון נגד מפלגת 'הבית היהודי' ואומרים כי נפתלי בנט, העומד בראשה - פשרן בנושא שלימות ארץ ישראל. "הוא יתפשר על עניינים הקשורים בארץ ישראל ובתורת ישראל, וצריך להבין שמי שמצביע לבנט מצביע למפד"ל הישנה" (בחירות 2013)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מיכאל בן ארי (צילום: פלאש 90)

שלושה ימים לפני הבחירות במפלגת עוצמה לישראל מחריפים את הטון כלפי מפלגת הבית היהודי ותוקפים את נפתלי בנט בסוגיות הקשורות גם לארץ ישראל וגם לתורת ישראל.

בעלונים שהופצו בשבת בבתי הכנסת של הציבור הדתי לאומי, מובאים ציטוטים רבים של אנשי הבית היהודי מהם ניתן ללמוד כי הם יישארו בקואליציה גם כאשר יהיה פינוי יישובים, וכל מה שהם דורשים כעת מנתניהו הוא חופש הצבעה בסוגיות שכאלה. בעלונים הובאו גם ציטוטים של איילת שקד מראשי הבית היהודי שאומרת שגם במקרה בו יפונה מאחז בסדר גודל של מגרון "הבית היהודי תישאר בממשלה ותיקח משככי כאבים".

במפלגת עוצמה לישראל מסבירים כי לאורך כל הקמפיין הם נהגו בבנט בכפפות של משי אולם הגיע הזמן להציג בפני הציבור שמתבלט בודאי הציבור החרדל"י, מה העמדות האמיתיות של בנט ואנשיו

"הציבור צריך לדעת שפוליטיקה זה לא תוכנית כוכב נולד, ובנט הוא אמנם סוחף, כריזמטי, וכשרוני אך בהרבה מובנים הוא מזגזג ומציג דעות אידיאלוגיות שמייצגות את הצד המתון של המפדל, או מימד. הוא יתפשר על עניינים הקשורים בארץ ישראל ובתורת ישראל, וצריך להבין שמי שמצביע לבנט מצביע למפד"ל הישנה".

עוד אמרו בעוצמה לישראל: "אנחנו עוד זוכרים איך בזמן גירוש גוש קטיף, אורלב נשאר בממשלה עד לרגעים האחרונים ולמעשה נתן גב לשרון. זה לא סוד שנתניהו יבקש במהלך הקדנציה הזאת לעשות צעדים מדיניים "משמעותיים" וחייבים לשמור ולדאוג שמימין לנתניהו ונפתלי בנט יהיה מי שישמש סמן ימני, וישמור על כך שנפתלי לא יקיים את ההצהרות האחרונות שלו, ויהיה שותף בממשלה שמחריבה יישובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר