הניו יורק טיימס: לפיד אנטי דתי לייט

"ליכוד אנטי דתי לייט" כך מגדיר העיתונאי רוג'ר כהן את יאיר לפיד בטור שפרסם בניו יורק טיימס. "לפיד שאל 'איפה הכסף'? הוא נמצא בגוש עציון", עוקץ כהן את לפיד (פוליטי, חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

"ליכוד אנטי דתי לייט" כך מוגדרים הפוליטיקאי הישראלי יאיר לפיד ומפלגתו 'יש עתיד' בטור מיוחד שפירסם העיתונאי רוג'ר כהן הבוקר (ראשון) בניו יורק טיימס.

"הסיבה שבחרנו בו היא שאנחנו לא אוהבים קיצונים", מצטט כהן אדם שהצביע ליאיר לפיד. "אנשים כאן חושבים שכל הקיצונים הם רק בעולם הערבי, אבל יש הרבה, בכל דת, גם כאן".

"החששות של הזוג הזה" כותב פרידמן ומדבר על זוג ישראלי שהחליט להצביע ליאיר לפיד,"ממחישים את הרצון לנורמליות בקרב ישראלים צעירים".

"מצביעים שבחרו בלפיד החליטו להצביע לשום דבר, למישהו מטלביזיה, סוג של ליכוד אנטי דתי לייט" כותב כהן.

"הוא לאומי חילוני שנשא את נאום הבחירות שלו על דיפלומטיה דווקא באריאל, התנחלות גדולה. הוא אדם שנוטה ימינה, יקירם של הטייקונים. מתינותו היא 'הילה' יותר מכל דבר אחר" מבקר כהן את לפיד וטוען כי הוא ימני.

בהמשך הטור, מבקר כהן את לפיד, ומידי פעם מזכיר את אמירותיו נגד הבניה בהתנחלויות מבודדות, כהן מציע ללפיד להתעקש ולדרוש כתנאי לכניסה לקואליציה, את הפסקת הבניה בהתנחלויות.

כהן מספר שביקר לאחרונה בישוב גוש עציון, וראה שם סלילת כבישים, ופיתוח תשתיות. "סיסמת הקמפיין של לפיד הייתה "איפה הכסף"? שם, בגוש עציון הכסף נמצא" כותב פרידמן וחותם את טורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר