נתניהו מגלה: מה אובמה יעשה בישראל

ראש הממשלה התייחס לביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב בישראל: "ביקור חשוב מאד שידגיש את הברית האיתנה בין ישראל וארה"ב". לדבריו, הביקור יעסוק בהתחמשות איראן וסוריה. נתניהו המשיך ואמר כי הנושאים החשובים מחייבים ממשלת אחדות רחבה: "אני מאמין שהם גם מחייבים אחדות לאומית רחבה ככל האפשר, רתימת הכוחות בתוך מדינת ישראל, וזו גם מהות הניסיון שלנו ברגע זה בהרכבת הממשלה"

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לביקור הצפוי של נשיא ארה"ב ברק אובמה: "אני מקבל בברכה את כוונתו של הנשיא אובמה לבקר בישראל, זהו ביקור חשוב מאד שידגיש את הברית האיתנה בין ישראל וארה"ב.

"אני חושב שהחשיבות של הברית הזאת מזדקרת עוד יותר מעל פני השטח לאור מה שקורה בשטח, לאור המהפכות הגדולות, רעידות האדמה שמתרחשות סביבנו בכל המרחב של המזרח התיכון, מהאוקיינוס האטלנטי בצפון אפריקה ועד המזרח ואיראן".

ראש הממשלה סיפר כי שוחח עם אובמה על הביקור ויחד איתו סיכם על הנושאים שיעלו במהלכו: "ההתחמשות האיראנית, הניסיון של איראן להתחמש בנשק גרעיני, המצב הבלתי יציב בסוריה והשלכותיו על ביטחון האזור וכמובן של ישראל וארה"ב, והניסיונות לקדם את התהליך המדיני לשלום בינינו לבין הפלסטינים. הנושאים האלה ואחרים שיעלו, הם נושאים כבדי משקל והם מחייבים את ההתייחסות הרצינית ביותר מצדה של ישראל".

נתניהו המשיך ואמר כי הנושאים החשובים מחייבים ממשלת אחדות רחבה: "אני מאמין שהם גם מחייבים אחדות לאומית רחבה ככל האפשר, רתימת הכוחות בתוך מדינת ישראל, וזו גם מהות הניסיון שלנו ברגע זה בהרכבת הממשלה".

יצוין כי למרות הדיווחים כי אובמה ינסה להביא התקדמות במשא ומתן עם הפלסטינים. בבית הלבן מדגישים כי אובמה לא יציג יוזמת שלם חדשה, והערכות הן כי הביקור יעסוק באיום האיראני.

נשיא ארה"ב ברק אובמה צפוי להגיע לביקור בישראל בחודש הבא, ערב חג הפסח, והביקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות