המשא ומתן מתקדם: אלי ישי נועד עם הגר"ע יוסף

השר אלי ישי ממנהיגי ש"ס הגיע הערב למעונו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף לפגישה נוספת, ועדכן אותו בהתפתחויות במשא ומתן בין ש"ס והליכוד ביתנו בימים האחרונים (חדשות,פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אלי ישי והגר"ע יוסף (צילום ארכיון: פלאש 90)

שר הפנים אלי ישי ממנהיגי תנועת ש"ס הגיע הערב בפעם השלשית למעונו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף, ועדכן אותו על ההתקדמויות במשא ומתן הקואליציוני.

ישי שהה בחדרו של מרן זמן ממושך. ושוחח עם הרב על הסכנות האורבות לעולם התורה, והמשא ומתן הקואליציוני מול מפלגת הליכוד.

יצויין, כי הערב, דיווחו גורמים בכירים בש"ס על התקדמות במגעים מול מפלגת 'הליכוד ביתנו', ועל סבירות גבוהה שכבר בשבוע הקרוב תכנס ש"ס לקואליציית נתניהו.

"יתכן וכבר השבוע נכריז על כניסה לממשלת נתניהו, יש התקדמות משמעותית במשא ומתן, אפשר לומר שאנחנו כבר לקראת סיומו". אמר בכיר במפלגה ל'כיכר השבת'. לדבריו, "בנושא המרכזי של ''גזירת הגיוס' כנראה שנגיע למתווה שיהיה מוסכם על גדולי ישראל".

לדברי הגורם הבכיר: "אנחנו לא הגענו לרמה של איזה תיקים נקבל בממשלה, הנושא החשוב שלנו זה נושא גזירת הגיוס, ובזה יש התקדמות, אנחנו צריכים לאשר או שלא לאשר מתווה שנתניהו הציג לנו ואז נדע לאן פנינו, אבל ההערכה היא שאנו נכנס".

כזכור, מוקדם יותר היום הושג הסכם בין יו"ר מפלגת 'התנועה' הגב' ציפי לבני לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיו 'התנועה' תכנס לממשלה כאשר הגב' לבני תקבל את תיק המשפטים ותהיה מעורבת באופן רציני במשא ומתן המדיני, ואף תהיה זו שככל הנראה תייצג את ישראל במהלכו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר