מתח ב'תנועה': מצנע סירב ללחוץ יד לפרץ • צפו

מתח במפלגת התנועה: בישיבת הסיעה הבוקר, ניגש עמיר פרץ לעמיתו עמרם מצנע וביקש ללחוץ את ידו אך הלה סירב, וזאת על רקע המאבק ביניהם על תפקיד השר. לבני התייחס לכניסה לממשלה ואמרה כי "היה ברור מראש שתהיה ביקורת וזה לגיטימי אבל המבחן האמיתי יקבע בעתיד" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: אלי מנדלבאום - ynet. תמונה: פלאש 90)

מתח ב'תנועה': ישיבת סיעת 'התנועה' בראשותה של חברת-הכנסת ושרת המשפטים בעתיד ציפי לבני התכנסה הבוקר (רביעי) בעקבות ההודעה אמש על הצטרפות המפלגה לממשלת נתניהו.

אם היה מי שחשב שעמיר פרץ יסתדר בלי מחלוקות ב'התנועה', הרי שמהר מאוד הוא התבדה. על רקע המאבק בינו לבין ח"כ עמרם מצנע מי יקבל את תפקיד השר להגנת הסביבה, וכפי שדווח אתמול שככל הנראה פרץ יזכה בתיק, מצנע מסרב ללחוץ את ידו של פרץ.

בתחילת הישיבה כשמצנע נכנס אל החדר ניגש אליו פרץ בכדי לאחל לו מזל טוב לרגל יום הולדתו, אך מצנע התעלם ולא נענה ללחיצת היד.

בתוך כך יו"ר המפלגה לבני התייחסה להצטרפות המפלגה לממשלה ואמרה: "קיבלנו המון ברכות מרחבי העולם משום שיצרנו תקווה חדשה, זה לא עניין של תיקים, אלא יכולת להשפיע באופן אמיתי על הממשלה הבאה".

לבני הסבירה את ההבדל בין ממשלת נתניהו השנייה שאז היא סרבה להיות בה, לממשלה הנוכחית אליה היא מצטרפת: "היום המצב שונה, אז נתניהו ביקש מקדימה להצטרף לממשלה שהמדיניות כבר קיימת, והיום המדיניות היא גם על פי השקפת עולם של התנועה. מכאן איך תראה הממשלה הבאה היא עדיין פתוחה".

"היה ברור מראש שתהיה ביקורת וזה לגיטימי אבל המבחן האמיתי יקבע בעתיד ובצד החיוך יש על כתפינו אחריות חדשה", הוסיפה לבני.

במסגרת ההסכם בין 'התנועה' ל'הליכוד ביתנו' הוחלט כי לבני תשמש כשרת המשפטים ותהיה מובילה במשא ומתן המדיני, כמו כן ח"כ נוסף מהמפלגה, ככל-הנראה ימיר פרץ, ישמש כהשר להגנת הסביבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר