חיים רמון: לבני תתאכזב מנתניהו כמו מופז וברק

חיים רמון, הוגה מפלגת 'התנועה' מעריך: חברת הכנסת ציפי לבני תתאכזב מהחבירה לממשלת נתניהו. בשיחות סגורות אמר: "ביבי הוא שורש כל רע וצריך להחליף אותו" (פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
רמון ולבני (צילום: פלאש 90)

חיים רמון, מי שהגה את הקמת מפלגת 'התנועה' בראשות ח"כ ציפי לבני מבקר את הצטרפותה לממשלת נתניהו, ומעריך כי היא תתאכזב.

לדבריו: "גם אהוד ברק וגם שאול מופז האמינו לביבי וחשבו שהם יוכלו להשפיע בממשלתו - ולבסוף התאכזבו". רמון מעריך שגם לבני תתאכזב ולא תצליח לשנות את בנימין נתניהו: "אני מעריך שזה מה שיקרה גם לציפי לבני, אני מתפלל שלבני תצליח לשנות את ביבי, אבל אני לא מאמין" אמר רמון.

בנוסף, ב-ynet דווח, כי רמון אמר בשיחות סגורות: "ביבי הוא שורש כל רע וצריך להחליף אותו. אני לא התייאשתי מהניסיון להחליף את נתניהו".

כזכור, אמש, הודיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר מפלגת 'התנועה' ציפי לבני על צירופה של לבני לממשלתו של נתניהו, ועל הסכם שהושג בין המפלגות, המעניק למפלגתה של לבני את תיקי המשפטים ואיכות הסביבה, וחלק פעיל בניהול המשא ומתן במדיני.

במסיבת עיתונאים שקיימו השניים אמש אמרה לבני: "אני יודעת שמערכת הבחירות עסקה בנושאים חשובים אחרים כמו שוויון בנטל, אבל כמי שמילאו את התפקידים הבכירים ביותר בישראל אנו יודעים שהטיפול בנושאים הביטחוניים-מדיניים, איראן, סוריה והפלסטינים דחוף לא פחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר