דן חלוץ מזמין חרדים לדבר על שוויון בנטל

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ שיגר היום הזמנת וידאו מיוחדת הקוראת לצעירים חרדים לבוא ולדון עמו בסוגיית השוויון בנטל הנמצא בימים אלה במוקד השיח הציבורי. החלק עם דני חלוץ צפוי לעסוק, מלבד השוויון בנטל, גם בתמורות האיזוריות במזרח התיכון וכן בהתחממות בגזרת יחסי ישראל עם הפלסטינים

מזמין את החרדים לדיון. דן חלוץ (צילום: ליל שישי אקטואלי)

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ שיגר היום (שלישי) הזמנת וידאו מיוחדת לצעירים חרדים לבוא ולדבר איתו על השוויון בנטל במסגרת 'ליל שישי אקטואלי'. בווידאו אומר חלוץ כי הוא רוצה לנהל סביב הסוגיה שיח "תרבותי, שומע, ומקשיב, משמיע ומבין".

במפגש שיתקיים מחרתיים בערב במלון לאונרדו (מול זווהעיל) בירושלים, תשתתף גם בכירת 'הבית היהודי' ח"כ איילת שקד. את הראיון עם שקד ינהל מנחה אורח, הפרשן הפוליטי הבכיר יעקב ריבלין. הראיון עמה צפוי לעסוק בסוגיית הצטרפותו של הבית היהודי לממשלה, בצל המגעים הקואליציוניים המתהדקים בין הליכוד ביתנו לבית היהודי בימים האחרונים, וכמו כן, בברית בין הבית היהודי ל'יש עתיד'.

החלק עם דני חלוץ צפוי לעסוק, מלבד השוויון בנטל, גם בתמורות האיזוריות במזרח התיכון וכן בהתחממות בגזרת יחסי ישראל עם הפלסטינים.

פורום ליל שישי אקטואלי הוא זירה של מפגשים בין צעירים חרדיים לבין אישי ציבור בכירים בישראל. דן חלוץ הוא לא הבכיר הראשון במערכת הביטחון שמשתתף במפגשים. בעבר השתתפו בהם, בין היתר: ראשי המוסד לשעבר, מאיר דגן ואפרים הלוי, ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, סגנו של חלוץ ברמטכ"לות, האלוף (במיל') דן הראל, ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר