ח"כ יעקב אשר לצד ראשי עיר שהותקפו: ישנו תקציב זעום מאוד לנושא של אבטחה

ח"כ יעקב אשר, שכיהן עד לא מזמן כראש עיר, מתייצב לצידם של ראשי הרשויות שהותקפו בזמן האחרון, וסבור שתקציב האבטחה עבור ראשי הרשויות הינו: "זעום מאוד" • צפו בוידאו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |

ח"כ יעקב אשר שכיהן בעבר הלא רחוק כראש רשות מקומית מתייצב לצד חבריו, ומגן על ראשי עיר וראשי רשויות שהותקפו לאחרונה.

מדברי ח"כ אשר בכנסת: "אדוני היושב-ראש, שמענו בימים האחרונים על מקרה אלימות נוסף כנגד ראשי רשויות. אני חושב שהנושא הזה – למיטב ידיעתי יש כעשרה ראשי רשויות, לדעתי גם יותר, שנקראים 'מאוימים בדרגה גבוהה'".

"הנושא הזה חוזר על עצמו אחת לכמה זמן ואני חושב שנושא של ראש רשות שנמצא בחזית, גם מול גורמים כאלה ואחרים, המדינה צריכה לחשוב על הנושא הזה משתי סיבות: גם הרבה מאוד החלטות עלולות להיות כאלה ואחרות מלחצים כאלה ואחרים, ודבר נוסף, ראש רשות הוא עדיין ייצוגי, הוא מכהן בתפקיד, בתפקיד ממלכתי, והדברים האלה מחייבים, כי הם אחר-כך פורצים מסגרות אחרות".

אשר קורא במרומז להגדיל את תקציב האבטחה עבור ראשי רשויות: "למיטב ידיעתי ישנו תקציב זעום מאוד לנושא של אבטחה של ראשי רשויות, מפילים את זה שוב על ראשי הרשויות".

"המקרה האחרון, ראש עיריית חדרה, ראש עיר מצליח ומצוין, שחווה את הדבר הזה, ואני מבקש גם מהשר לביטחון פנים, גם ממפכ"ל המשטרה וגם מגורמים במשרד האוצר ומשרד הפנים לתת את דעתם על הנושא הזה, כדי שלא נצטער אחר-כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות