יאיר לפיד מתעקש: ממשלה בלי חרדים

גזענות במשא ומתן הקואליציוני? חבר צוות המשא ומתן מטעם הליכוד עו"ד דוד שמרון טוען הערב כי ב'יש עתיד' מתעקשים על אי צירופם של המפלגות החרדיות לקואליציה. התשובה שקיבלנו בעניין הזה הייתה למעשה שמבחינתה של יש עתיד אין מקום לחרדים בממשלה הקרובה" אמר עורך הדין שמרון (חדשות, פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
יאיר לפיד, לא מעוניין לשבת לצד החרדים (צילום: פלאש 90)

גזענות במשא ומתן הקואליציוני? עו"ד דוד שמרון, חבר צוות המשא ומתן מטעם הליכוד ביתנו טוען הערב, כי מפלגתו של העיתונאי לשעבר יאיר לפיד מתעקשת על אי צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה.

"קיימנו פגישה טובה וממושכת, אמר עו"ד שמרון לאחר פגישה עם צוות המשא ומתן של יש עתיד: "דנו בהרבה סוגיות, וחלק גדול מהפגישה הקדשנו לבירור עמדתה של יש עתיד ביחס להצטרפות המפלגות החרדיות לממשלה. אנו סבורים, כפי שאמרנו קודם, שהדרך הנכונה להשיג התקדמות משמעותית במגוון של נושאים ולעמוד מול האתגרים שניצבים בפני מדינת ישראל היא הקמת ממשלה רחבה ככל שניתן".

"התשובה שקיבלנו בעניין הזה הייתה למעשה שמבחינתה של יש עתיד אין מקום לחרדים בממשלה הקרובה" אמר עורך הדין שמרון.

קראו גם:

במקביל, בליכוד מנסים לברר האם גם במפלגתו של נפתלי בנט 'הבית היהודי' קיימת אותה תפיסה לפיה יש להימנע מצירוף החרדים לקואליציה: "לצורך זה קבענו פגישה עם אנשי הבית היהודי למחר בשעות הבוקר ואנחנו נברר בעיקר את הנקודה הזו" אמר שמרון.

מנהיג ש"ס אריה דרעי אמר הערב בתגובה לדברים: היום התברר כי מאחורי הדאגה כביכול לשיוויון בנטל עומדת שנאת חרדים טהורה".

במקביל, ב'יש עתיד' של יאיר לפיד אמרו: "אנו נמשיך לדבוק בעקרונותינו. על כך נתן בנו ציבור גדול את אמונו. אנו מקווים כי הרכב הממשלה הבאה אכן ישקף את רצונו של העם בשינוי שיבטא סדר יום חדש במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות