מדברים בשתי שפות

ח"כ אריאל מודה: ההבנות עם "יש עתיד" התחזקו

נציגי הליכוד ביתנו נפגשו היום (שישי) עם נציגי "הבית היהודי", במסגרת המגעים להקמת קואליציה משותפת. בתום הפגישה, אמר מספר 2 ברשימת הבית היהודי ל"כיכר השבת" כי ההבנות עם יש עתיד בנושאים האזרחיים - התחזקו. בליכוד תוקפים את יש עתיד (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ אורי אריאל בפגישה עם נציגי הליכוד (צילום: פלאש 90)

נציגי הליכוד ביתנו נפגשו היום (שישי) עם נציגי "הבית היהודי", במסגרת המגעים להקמת קואליציה משותפת. בכניסה לישיבה אמר עו"ד דוד שומרון מצוות המשא ומתן של הליכוד כי גם אם החרדים יתגייסו בגיל 14 ויקבלו צו ראשון בבר המצווה, ביש עתיד יפסלו אותם מלשבת בממשלה.

לדבריו, "אנו צריכים לבדוק לעומק אם זו גם עמדת מפלגת הבית היהודי".

בצאתו מהפגישה הודיע עו"ד שומרון כי גם בבית היהודי הודיעו כי הם מחרימים את החרדים, בשל הברית עם יש עתיד. שומרון הדגיש: "לא נוכל לקבל החרמה של ציבור שלם".

בבית היהודי מכחישים את דבריו.

לדברי גורמים במפלגה, במהלך הפגישה הצהיר ח"כ אורי אריאל, מס' 2 במפלגה, מפורשות כי הם אינם פוסלים או מחרימים אף מפלגה ובוודאי לא את החרדים.

מנגד, בשיחה עם כיכר השבת עם תום הישיבה אמר אריאל כי בבית היהודי חיזקו בימים האחרונים את ההבנות עם יש עתיד בעיקר בנושאים האזרחיים כדוגמת השויון בנטל, הדיור ומצב מעמד הביניים.

במקביל, הבוקר טענו גורמים ביש עתיד כי במהלך השיחות אמש בינם לבין הליכוד הוצע להם לחבור לקואליציה ללא בנט שכן ממשלה כזו תוכל לקדם משא ומתן מדיני ולפנות התנחלויות. בליכוד מכחישים את הדברים ואומרים כי מדובר בשקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר