החרמת החרדים

דיווח: כך נתניהו יחליף את נפתלי בנט עם החרדים

לאחר הטחת האשמות ביניהם, ייפגשו היום בנימין נתניהו ונפתלי בנט בניסיון לכגשר על הפערים. בנתיים, בליכוד ביתנו העלו רעיון לפיו נתניהו ייכנע לציר בנט-לפיד, יכניס אותם לממשלה, ולאחר מספר חודשים יכריז על הקפאת בנייה מה שיביא לפרישת הבית היהודי והכנסת המפלגות החרדיות לממשלה (פוליטי)

נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

בדרך לקואליציה: לאחר הטחת האשמות ההדדיות ביניהם אמש (מוצאי-שבת), כאשר נתניהו האשים את נפתלי בנט בהדרת החרדים ובנט האשים את הליכוד בהדרת הבית היהודי, ייפגשו היום השניים, בניסיון לגשר על הפערים ולהביא להקמת ממשלה.

בנתיים, בצל ההבנה בליכוד ביתנו כי כמעט לא נותרה בידיהם ברירה אלא להיכנע לציר שונא החרדים של נפתלי בנט ויאיר לפיד, ולהשאיר את המפלגות החרדיות מחוץ לממשלה, מתגבש ככל הנראה מהלך שיביא לצירוף החרדים לקואליציה בעתיד הקרוב.

לפי הדיווח ב'מעריב', במהלך ישיבה מצומצמת שכינס נתניהו ביום שישי ועסקה בהקמת הממשלה הבאה, הועלתה הצעה לפיה נתניהו יסכים להרכיב קואליציה עם הבית היהודי ויש עתיד ולהשאיר את המפלגות החרדיות בחוץ.

כמה חודשים לאחר הצגת הממשלה, כך לפי הרעיון שהועלה, יבהיר נתניהו כי בכוונתו לקדם את התהליך המדיני עם הפלסטינים באמצעות הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון.

בהצהרה זו, מקווים מציעי הרעיון, הבית היהודי ייאלצו לפרוש אל מחוץ לקואליציה והדרך של המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, תיסלל פנימה, כאשר הם יקבלו את התיקים של הבחת היהודי.

לפי הדיווח ב'מעריב', נתניהו ייפגש בימים הקרובים עם נציגי המפלגות החרדיות כדי לבדוק האם יהיו מוכנים להישאר באופן זמני מחוץ לממשלה.

אמש, קיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו ארכה של שבועיים ימים מנשיא המדינה שמעון פרס כדי לנסות ולהרכיב את הממשלה הבאה..

נתניהו האשים בדבריו את המפלגות שמחרימים ציבור שלם ובכך מקשים על הקמת הממשלה. בתגובה, האשים בנט את נתניהו כי הליכוד הוא זה שהחרים את הבית היהודי לאחר הבחירות.

בנט הוסיף ואמר כי "מילה זו מילה", והוא מתכוון לעמוד במילתו ליאיר לפיד שהבית היהודי לא ייכנס לממשלה ללא יש עתיד בדיוק כמו שיש עתיד לא נכנסה עד כה לממשלה ללא הבית היהודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר