פגישה משולשת: נתניהו-לפיד-בנט

בנסיון נוסף להאיץ את החתימה על ההסכם הקואליציוני: ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן אליו הערב את ח"כ יאיר לפיד ונפתלי בנט. בין הנושאים שבמחלוקת: גיוס חרדים גורמים בליכוד: "בבוקר הגענו עם אנשי יש עתיד למתווה מוסכם על השוויון בנטל וגיבוש נוסח מוסכם אלא שאחר הצהריים, עוד לפני שהתחלנו לדבר על נושא מספר השרים, הם חזרו בהם מכל מה שסוכם" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

המשא ומתן הקואליציוני לקראת סיום: בשעות הקרובות צפויה להתקיים פגישה משולשת בה ישתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, ויו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט.

נתניהו זימן את השניים למעונו בירושלים בכדי להגיע להבנות אחרונות ובתקווה להגיע לנוסח סופי של הסכם קואליציוני עוד הלילה, או מחר בבוקר.

בין המחלוקות שנותרו בין נתניהו ללפיד: נושא ה'שוויון בנטל' כשעדיין יש פער בין נתניהו ולפיד הזוכה לגיבוי מיו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.

גורמים בליכוד-ביתנו אמרו הערב ל-ynet כי "בבוקר הגענו עם אנשי יש עתיד למתווה מוסכם על השוויון בנטל וגיבוש נוסח מוסכם אלא שאחר הצהריים, עוד לפני שהתחלנו לדבר על נושא מספר השרים, הם חזרו בהם מכל מה שסוכם בנושא המתווה".

עוד הוסיפו הגורמים: "כתוצאה חזרו אנשי הבית היהודי ויש עתיד לדון בנושא מחדש. כרגע דנים נציגי שתי המפלגות למעלה משעתיים ובבית היהודי לא יכולים לחיות עם התיקונים החדשים של יש עתיד".

בתוך כך ב'חדשות 2' דווח הערב כי נפתלי בנט, מי שהוגדר כ"אויב של נתניהו", הפך למתווך בין נתניהו ללפיד ביום חמישי האחרון, היה זה שהתרוצץ בין נתניהו ולפיד במהלך המשא ומתן והעימות על תיק החוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות