השר אורי אריאל: "יש עתיד לא תתקפל"

שר הבינוי והשיכון: "יש עתיד לא תתקפל ותעמוד בדיוק על מה שהיא חתמה. יש שם אנשים אחראיים, רציניים ואני סומך עליהם שיעמדו במילתם ולא ישברו אותה", אמר. על המשבר הקואליציוני: "יש מתווה משותף כתוב בינינו לבין יש עתיד, שהוא גם הסכם קואליציוני שנוגע לשוויון בנטל"

יוני גבאי | כיכר השבת |
מאמין בלפיד. השר אורי אריאל (צילום: פלאש 90)

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, התייחס הבוקר למשבר הקואליציוני שנוצר בעקבות חילוקי הדעות בוועדה לשוויון בנטל.

בראיון לגלי צה"ל, כינה אריאל את המשבר "התנהלות לא מובנת", וציין כי למרות שבוועדה הגיעו לסיכום של כמעט כל הסעיפים, החליטו ביש עתיד לפוצץ את המגעים.

"לא ברור לי מה קרה. כנראה שלכל אחד יש את הצרכים הפוליטיים שלו", אמר אריאל.

חרף המשבר, שר השיכון סבור שיש עתיד היא מפלגה אחראית שתעמוד על שלה, ותביא לחוק השוויון בנטל. "יש עתיד לא תתקפל ותעמוד בדיוק על מה שהיא חתמה. יש שם אנשים אחראיים, רציניים ואני סומך עליהם שיעמדו במילתם ולא ישברו אותה", אמר.

אריאל לא מתרגש מהמשבר, וסבור כי שני הצדדים יגיעו להסכם. אריאל אמר כי הוא מאמין בהסכם הקואליציוני וכי "יש מתווה משותף כתוב בינינו לבין יש עתיד, שהוא גם הסכם קואליציוני שנוגע לשוויון בנטל".

אתמול תקף שר הביטחון משה (בוגי) יעלון את השר יאיר לפיד ואמר כי מפלגת 'יש עתיד' רוצה להבעיר את הרחוב החרדי.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד שעסקה במסקנות ועדת פרי אמר יעלון כי: "יש עתיד רוצים להבעיר את הרחוב החרדי, אני לא אתן לזה יד".

יעלון הוסיף ואמר: "המתווה המשותף שונה מהמצע שהציגה 'יש עתיד' בבחירות. ביום חמישי הוציאו ביש עתיד הצעת מחליטים שאנחנו לא ראינו קודם. ראיתי בפסקה הזאת התרסה".

גם שרת התרבות והספורט לימור לבנת ביקרה את מסקנות הוועדה ותקפה אישית את יו"ר הוועדה השר יעקב פרי באומרה: "הבעיה היא שהוא מנהל משא ומתן עם התקשורת ולא עם חברי הוועדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר