ליברמן: כל הקווים האדומים כבר נחצו

יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ אביגדור ליברמן, אומר הבוקר (שלישי) בפתח ישיבת הוועדה כי "בתקופה האחרונה כל הקווים האדומים נחצו על ידי הציר הרדיקלי" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הקווים האדומים נחצו. ליברמן (צילום: פלאש 90)

"התקופה האחרונה מתאפיינת בחציית כל הקווים האדומים על ידי הציר הרדיקלי", כך אומר הבוקר (שלישי) יו"ר וועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ אביגדור ליברמן.

בפתח ישיבת הוועדה, שמתכנסת הבוקר בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ, התייחס ליברמן לאיומים על ישראל ואמר כי כל הקווים האדומים נחצו.

בדבריו, התייחס ליברמן לשימוש בנשק כימי בסוריה ואמר כי "אין היום שאלה אם היה שימוש בנשק כימי על ידי כוחות אסד. טבח של 90 אלף איש לא זכה למענה מצד הקהילייה הבינלאומית. התשובה שקיבלנו היא שיפנו את משקיפי האו"ם".

ליברמן התייחס גם למרוץ באיראן להשגת פצצת אטום ואמר כי "אין ספק שהם רצים בקצב מטורף לעבר פצצת אטום. אני מקווה שאנחנו נדע לקבל החלטות נכונות".

"כשאני מסתכל על מה שקורה מצד חיזבאללה וחמאס - גם זה חציית קווים", הוסיף ליברמן, "המצב שכל ארגון טרור יכול לפגוע בישראל זה חציית קווים. אני יודע שהתשובה היא עוד תקציבים, אבל אני חושב שצריך עוד החלטיות ועוד נחישות".

הרמטכ"ל בני גנץ אמר בפתח הישיבה כי "אנחנו בהחלט מתמודדים עם שתי מגמות בו זמנית. הראשונה והחשובה היא הפעלת הכוח המבצעי בזירות השונות נוכח האירועים שקורים שם ונוכח ההתפתחויות שיכולות לקרות שם. ההיבט השני זה בניין הכוח בראייה ארוכת טווח נוכח סך כל המגבלות והסוגיות המשאביות שישנן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר