אורח מפתיע בקבינט הדיור: הבן של לפיד

ליאור לפיד בן ה-17, בנו של שר האוצר יאיר לפיד, השתתף בתחילת השבוע בישיבת קבינט הדיור למרות שזו הוגדרה כישיבה "סגורה". לפיד: הכרחתי אותו להמתין לי בדיון (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
"מותר לילד לבוא למקום העבודה של אביו". לפיד (צילום: פלאש 90)

תפקיד משפחתי: ליאור לפיד בן ה-17, בנו של שר האוצר יאיר לפיד, השתתף בתחילת השבוע בישיבת קבינט הדיור שהתכנס בחדר ישיבת הממשלה, כך נחשף אמש בערוץ 2.

בקבינט הדיור נטלו חלק מלבד יאיר לפיד ובנו השרים אורי אריאל, סילבן שלום, ישראל כץ, גדעון סער ועמיר פרץ. וכן, יו"ר מנהל מקרקעי ישראל ופקידים אחרים.

המשתתפים הופתעו מהשתתפותו של ליאור לפיד בישיבה שהוגדרה כ"סגורה", ובלשכת שר האוצר מיתממים ואומרים כי "מותר לילד לבוא למקום העבודה של אביו".

לפיד הסביר אמש כי הזמין את בנו לארוחת צהריים, והוסיף: "הכרחתי אותו להמתין לי בדיון שנמשך שעתיים בקבינט הדיור".

"אני מקווה שהוא לא יפנה למועצה לשלום הילד ויתלונן ששעממתי אותו", הוסיף שר האוצר.

יצוין כי השתתפות של אדם זר גם אם הוא בן משפחה בישיבות מעין אלו היא דבר חריג ביותר, מאחר ובישיבות הללו מוחלף מידע רגיש והן סגורות לתקשורת ופתוחות רק לקהל מוזמנים בכיר ומצומצם.

ולמה נחשף לפיד הבן? הקבינט אישר את מרבית סעיפי תוכנית הדיור הממשלתית והוחלט שלא לבטל את חוק הדיור הציבורי. בנוסף אישרו השרים מול עיניו של ליאור לפיד את יעד התכנון לבניית 80 אלף יחידות דיור עד סוף שנת 2014 וכן שיווק קרקעות ל-25 אלף יחידות דיור חדשות בשנה. חברי הקבינט לא הצליחו להגיע להסכמות בדבר הקריטריונים לדיור בר השגה.

יוזכר כי שמו של ליאור לפיד עלה לכותרות כבר לפני כחודשיים, אז יצא עם מגפון ביד לפעילים שהפגינו מחוץ לבית המשפחה בתל אביב, ואמר להם כי החליט להביא על עצמו את החובה להקשיב להם. "הדברים שלכם לא נפלו על אוזן חירשת, ואנחנו משתדלים לעשות ככל יכולתנו לעזור לכל מעמד הביניים ולכל השכבות החלשות", הוסיף לפיד הבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר