סוער בכנסת • ח"כ גפני לרות קלדרון: "תסתמי את הפה!"

ועדת הכנסת קיימה דיון סוער בהוצאת לימודי הליב"ה מחוק ההסדרים. ח"כ קלדרון הטיפה לח"כ גפני נגד דיבור לשון הרע. בתגובה אמר לה גפני: "תסתמי את הפה!" • צפו בוידאו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות ערוץ הכנסת. תמונה: פלאש 90)

וועדת הכנסת התכנסה אתמול (רביעי) לדיון טעון שבמהרה הפך לסוער במיוחד, בדרישת חברי הכנסת החרדים לפצל את חובת לימודי הליב"ה במוסדות החינוך 'מחוק ההסדרים'.

כתבת ערוץ הכנסת שרונה מן, חושפת תיעוד וידאו מהדיון הסוער בוועדה, בה נראית חברת הכנסת רות קלדרון (יש עתיד) כשהיא מטיפה לח"כ משה גפני (יהדות התורה) נגד דיבור לשון הרע והוא בתגובה קורא לעברה "תסתמי את הפה!".

במהלך הדיון בוועדה, אמר ח"כ גפני על חוק ההסדרים והשינויים שמוביל לפיד כי "השינויים האלה עכשיו? הוא לא יהיה הרבה זמן, אבל עכשיו ללכת להעביר את זה במין צורה כזאת? בלי לדון על זה באופן מקצועי, למה?".

בשלב זה, עבר גפני למתקפה נגד חברי 'יש עתיד' ואמר: "מילא אנשי יש עתיד חייבים לשחרר כי הם לא ייבחרו לכנסת הבאה, כבר אמרה לי מישהי שם ביש עתיד שהמפלגה הזו נראית כמו קוראיה הצפונית, שרק מה שהשליט (יאיר לפיד - י.כ.) אומר - את זה עושים. את זה אומרים, לא עושים!".

בתגובה לדברים, העירה ח"כ רות קלדרון לגפני: "אתמול היה תשעה באב, על היום הראשון שנאת חינם. לא רוצה, לא רוצה לשמוע לשון הרע".

גפני, לא נשאר חייב וצעק לעברה: "תצאי החוצה, אל תשמעי אותי. תסתמי את הפה שלך, טוב? תסתמי את הפה שלך!".

בשלב זה נראה ח"כ דב ליפמן, ה"חרדי" של יש עתיד, כשהוא מוריד את הכיפה בהפגנתיות לעבר ח"כ משה גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר